Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار سپاهان و پرسپولیس که قرار بود از ساعت 16 و 15 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود، تا به الان حواشی زیادی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز - ۴ اسفند ماه- تیم سپاهان در چهار ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم پرسپولیس بود که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

*هواداران سپاهان مقابل هتل تیم باشگاه تجمع کرده بودند و اجازه حرکت اتوبوس بازیکنان را نمی‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*جمعی از هواداران تیم سپاهان نیز در نزدیکی ورزشگاه تجمع کرده بودند که یگان ویژه و پلیس راهور مانع عبور آن‌ها شده بود.

*تیم پرسپولیس یک ساعت و سی دقیقه قبل از شروع بازی به ورزشگاه نقش جهان آمدند.

*باتوجه به فاصله ۱۵ دقیقه‌ای به شروع هنوز بازیکنان و کادر فنی سپاهان هنوز به ورزشگاه نقش جهان نرسیده اند و احتمال لغو بازی وجود دارد.

*۱۵ دقیقه زمان تا شروع بازی باقی است اما تا کنون ترکیب رسمی از تیم سپاهان مشخص نشده است.

*هواداران سپاهان اتوبوس تیم سپاهان را پنچر کرده اند و بازیکنان هنوز در هتل هستند. تعداد دیگری از هواداران نیز خیابان نزدیک به ورزشگاه را بسته اند و اجازه عبور ماشین‌ها را نمی‌دهند.

کد خبر 411908

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال پرسپولیس هواداران سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ورزشگاه نقش جهان تیم سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در دیدار حساس معوقه هفته هفدهم در حالی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ذوب‌آهن رفت که پس از سه بازی نبردن و تنها کسب 2 امتیاز به شدت به امتیازات کامل این مسابقه نیاز داشت.

طلایی پوشان اصفهانی که با قهر هواداران‌شان مواجه شده‌اند، در حضور کم شور آنها نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشتند، اما با شروع نیمه دوم حملات پردامنه‌ای را ترتیب دادند و سرانجام در دقیقه 70 موفق شدند با پنالتی شهریار مغانلو به گل برتری دست پیدا کنند.

اما نکته عجیب مسابقه این بود که برخلاف شعارهای حمایتی هواداران سپاهان در نیمه اول، با شروع نیمه دوم شعارهای زننده دیدار برابر نساجی مازندران بار دیگر تکرار شد. نوک پیکان این شعارها در ابتدا علیه سرمربی تیم بود و پس از گل شهریار مغانلو در حالی که سپاهان مدیرعامل ندارد، به سمت مدیرعامل نشانه گرفته شد.

سپاهان و هوادارانش روزهای سخت و پرتنشی را پشت سر می‌گذرانند، اما این پیروزی شاید به جامعه هوادارای این تیم و همینطور مجموعه باشگاه کمک کند تا با اتحاد بیشتر در 7 بازی باقی مانده لیگ برتر و همینطور رقابت‌های جام حذفی حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • کادر فنی مورایس تقویت شد، سپاهانی‌های سابق به خانه برگشتند
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!