Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:43:29 GMT

برنامه‌های گروهی دانش آموزان استان سمنان لغو شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۷۲۰

برنامه‌های گروهی دانش آموزان استان سمنان لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حاجی قاسمی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مدارس استان سمنان یکی از مهم‌ترین رویکردهای دغدغه‌های این نهاد است، اظهار داشت: بر این اساس تمام برنامه‌های گروهی دانش آموزان در مدارس استان لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه کلیه فعالیت‌هایی که مستلزم تجمع دانش آموزان و یا جابه‌جایی آنان در سطح استان ازجمله برگزاری همایش‌ها، مسابقات ورزشی و … تا اطلاع ثانوی لغو شده است، افزود: آگاهی بخشی و آموزش نکات بهداشتی به دانش آموزان، اولیا و مربیان در دستور کار قرار دارد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به تشکیل کمیته مشترک پیشگیری و کنترل کرونا با مشارکت اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان، دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود بیان کرد: شیوه‌نامه پیشگیری به کلیه مدارس استان ابلاغ و جلسات پیشگیری با ارائه راهکارهای مؤثر در کنترل بیماری برگزارشده است.

حاجی قاسمی با اشاره به اینکه برای خرید اقلام بهداشتی اعم از صابون مایع، ژل‌های ضدعفونی‌کننده و ماسک اقدام شده و به‌زودی برای مدارس استان ارسال می‌شود، تصریح کرد: با رعایت نکات بهداشتی، بهداشت فردی و گروهی و آموزش‌های لازم می‌توان این بیماری را کنترل کرد و شیوع آن در جامعه جلوگیری به عمل آورد.

وی افزود: در راستای طرح تعطیلی مدارس از سوی دانشگاه علوم پزشکی پیگیری و تصمیم‌گیری می‌شود و در صورت لزوم با نظر و هماهنگی مقام عالی استان تصمیم‌گیری نهایی ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

کد خبر 4861117

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی مدارس انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین بیرجند شیراز استان سمنان دانش آموزان مدارس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن «زنگ ظفر» ‌در مدارس خوزستان در حمایت از حمله «وعده صادق»

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از نواخته شدن «زنگ ظفر» در مدارس سراسر استان در حمایت از حمله «وعده صادق» سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی خبر داد.

عبدالله حبیبی امروز (۲۷ فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت قاطع فرهنگیان و دانش‌آموزان از حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در پی اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران، با ابتکار عمل جامعه آموزش و پرورش امروز در مدارس سراسر استان خوزستان زنگ ظفر در حمایت از «وعده صادق» نواخته شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: دانش‌آموزان خوزستان با شرکت در این مراسم به عنوان از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام حمایت کردند. همچنین برخی دانش‌آموزان با نوشتن طوماری از اقدامات تحسین‌برانگیز سپاه تشکر کردند.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: این اقدام تاریخی سپاه در برابر استکبار بار دیگر رشادت‌های مردم ایران را به دانش آموزان این کشور نشان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند
  • نواخته شدن «زنگ ظفر» ‌در مدارس خوزستان در حمایت از حمله «وعده صادق»
  • اصلاح نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی/ ایجاد تیم‌های امدادی ماهر در مدارس
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • باید شنوای حرف دل دانش آموزان باشیم/ برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است
  • برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است
  • مدارس کانکسی عشایر خراسان شمالی فرسوده هستند
  • طرح یاریگران زندگی از اقدامات موفق آموزش‌وپرورش درباره پیشگیری از اعتیاد دانش‌آموزان است