Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@16:47:28 GMT

سیر صعودی قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز + جدول

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۷۲۷

سیر صعودی قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز + جدول

به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلا، سکه و ارز امروز هم مانند روز گذشته سیر صعودی عمده قیمت‌ها را تجربه کردند.

آخرین نرخ اونس طلا

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۶۴۳ (یک هزار و ششصد و چهل و سه) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ مصادف با ۲۳ فوریه ۲۰۲۰ - به ۱,۶۴۳ (یک هزار و ششصد و چهل و سه) دلار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۶۱۱,۸۰۰ (ششصد و یازده هزار و هشتصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۳۸ درصدی داشته است. 

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۲.۳۷ درصدی، از ۷۹۶,۳۰۰ (هفتصد و نود و شش هزار و سیصد) تومان به ۸۱۵,۷۰۰ (هشتصد و پانزده هزار و هفتصد) تومان رسید. 

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۶۱۰۰۰ تومان افزایش، ۲,۶۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و ششصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد. 

قیمت دلار امروز در صرافی

امروز دلار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار که روز قبل تا ۱۴,۵۲۹ (چهارده هزار و پانصد و بیست و نه) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ مصادف با ۲۳ فوریه ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۴۹ درصدی به ۱۴,۷۴۹ (چهارده هزار و هفتصد و چهل و نه) تومان رسید. 

قیمت دلار در بازار تهران امروز

قیمت دلار در بازار امروز تهران، به ۱۵,۶۱۰ (پانزده هزار و ششصد و ده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۸ درصدی داشته است.

قیمت یورو امروز

یورو، امروز به ۱۵,۷۹۹ (پانزده هزار و هفتصد و نود و نه) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۳۹ درصدی داشته است. 

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش ۲.۴۸ درصدی، از ۱۹,۸۳۰ (نوزده هزار و هشتصد و سی ) تومان به ۲۰,۳۳۶ (بیست هزار و سیصد و سی و شش ) تومان رسید. 

آخرین نرخ سایر ارزها

در بازار امروز درهم امارات ۴,۲۶۳ (چهار هزار و دویست و شصت و سه ) تومان، لاری گرجستان ۵,۴۲۸ (پنج هزار و چهارصد و بیست و هشت ) تومان، لیر ترکیه ۲,۵۷۲ (دو هزار و پانصد و هفتاد و دو ) تومان، دلار کانادا ۱۱,۷۶۲ (یازده هزار و هفتصد و شصت و دو ) تومان، دلار استرالیا ۱۰,۴۶۱ (ده هزار و چهارصد و شصت و یک ) تومان، فرانک سوئیس ۱۶,۰۵۱ (شانزده هزار و پنجاه و یک ) تومان، روبل روسیه ۲۴۶ (دویست و چهل و شش ) تومان، بات تایلند ۵۰۵ (پانصد و پنج ) تومان و رینگیت مالزی ۳,۷۸۰ (سه هزار و هفتصد و هشتاد ) تومان نرخ گذاری شدند.

آخرین نرخ سکه بهار آزادی

امروز سکه بهار آزادی مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۵,۵۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ مصادف با ۲۳ فوریه ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۹۴ درصدی به ۵,۶۶۰,۰۰۰ (پنج میلیون و ششصد و شصت هزار) تومان رسید. 

آخرین نرخ سکه در بازار تهران

قیمت سکه در بازار امروز تهران، به ۵,۹۸۰,۰۰۰ (پنج میلیون و نهصد و هشتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۶۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی، امروز به ۵,۷۴۱,۰۰۰ (پنج میلیون و هفتصد و چهل و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۶ درصدی داشته است. 

آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه امروز با افزایش ۱.۰۶ درصدی، از ۱,۸۵۰,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان به ۱,۸۷۰,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و هفتاد هزار) تومان رسید.

قیمت سکه گرمی امروز

همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۱.۰۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۹۵۰,۰۰۰ (نهصد و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

منبع: الف

کلیدواژه: درصدی داشته بازار امروز هزار و هفتصد پنج میلیون پنجاه هزار طلا ۱۸ عیار مانند روز آخرین نرخ گرم طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کاهشی گزارش می‌شود. البته شدت افت قیمت در محصولات ایران خودرو بیشتر بوده و خودروهای سایر شرکت‌ها غالباً با ثبات گزارش می‌شود.

گرچه کلیت بازار نزولی به نظر می‌رسد، اما در این میان خودروهایی پیدا می‌شوند که از ابتدای امروز، افزایش قیمت عجیب‌وغریبی نسبت به روز گذشته دارند.

برای مثال بهمن G۹ یکی از جدیدترین و بزرگ‌ترین محصولات شرکت بهمن موتور محسوب می‌شود که اخیراً وارد بازار شده و از ابتدای روز جاری رشد قیمتی بالغ‌بر ۹۵ میلیون تومان را به ثبت رساند و به نرخ سه میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای داخلی

افت قیمت خودروهای داخلی از ابتدای امروز به مراتب بیشتر از مونتاژی‌ها گزارش می‌شود.

ساینا دنده‌ای S دوگانه‌سوز از معدود خودروهای دوگانه‌سوز بازار بوده که از ابتدای روز جاری پنج میلیون تومان افت قیمت دارد و به نرخ ۴۶۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک R یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده اتومات بازار به شمار می‌رود که ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با ۵۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید

دنا پلاس اتوماتیک سدان محبوب بازار داخلی به شمار می‌رود. این خودرو هم پنج میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته شده و به کانال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V۲ محصول لوکس ایران خودرو نیز افت ۱۵ میلیون تومانی را به ثبت رسانده و به نرخ ۹۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

از ابتدای معاملات امروز، قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب کمتر از خودروهای داخلی نوسان دارد.

جک J۴ آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی است که ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ ۸۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما S۵ اتوماتیک ۶ سرعته، کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو با افت پنج میلیون تومانی نسبت به دیروز، به قیمت یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرایم که یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین محصولات بهمن موتور به شمار می‌رود از صبح امروز ۲۵ میلیون تومان ارزان‌تر شد و با دو میلیارد و ۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

کد خبر 846559 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو - ایرانی ايران خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • قیمت شاهین در مدار صعودی / شاهین کارکرده هم گران شد! + جدول قیمت
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • قیمت خودرو امروز ۲ اردیبهشت + جدول
  • بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟