Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها و اطلاعات در خصوص ویروس کرونا، تاکید کرد: حفظ سلامت زائران بارگاه منور رضوی اولویت نخست آستان قدس است و بر این اساس آمادگی داریم به منظور اتخاذ تدابیر لازم و اقدامات پیشگیرانه، بنا بر سیاست‌های وزارت بهداشت عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آستان قدس در راستای حفظ سلامت زائران موظف به همکاری با وزارت بهداشت است و از مسئولان حوزه سلامت کشور انتظار می‌رود، به سلامت زائران و مجاوران اهتمام جدی داشته باشند.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن قدردانی از اقدامات و همکاری‌های آستان قدس با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بر آمادگی بیش از پیش این وزارتخانه با آستان قدس در جهت حفظ سلامت زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی تاکید کرد.

شایان ذکر است؛ آستان قدس رضوی از ابتدای بهمن ماه سال جاری اقدامات پیشگیرانه خود را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت حفظ سلامت زائران، کارکنان، خدمه و خادمیاران این مضجع شریف به عمل آورده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا درمان کرونا آستان قدس رضوی حفظ سلامت زائران آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سما، مرکز خراسان رضوی، مشاور ارشد بنیاد کرامت رضوی گفت: خدمات آبرسانی آستان قدس رضوی به اهالی سیستان با هدف مدیریت بحران کم آبی در این استان و بهره‌مندی بیش از ۲۰۰ روستا با ۲۰ هزار خانوار از این خدمات ارائه شده است.

احمدعلی موهبتی درباره خدمات آبرسانی این نهاد به مردم سیستان، افزود: این خدمات به ویزه در حفر و تجهیز ۵۵٠ چاهک برای کشت ۱۵هزار هکتار زمین کشاورزی انجام شده و افزون بر آن با خرید و ارسال ۲۵٠ مخزن ۵ هزار لیتری آب، برای بهره‌مندی آب آشامیدنی ۲۲۵ روستا با حدود ۲۰ هزار خانوار اقدام شده است.

وی افزود: علاوه‌بر تلاش‌های مسئولان جمهوری اسلامی ایران، همچنان بیش از ۲٠٠ روستای منطقه سیستان از کمبود آب رنج می‌برند که آبرسانی به آنها به صورت سیار انجام می‌شود.

مشاور ارشد بنیاد کرامت رضوی افزود: با هدف بهره‌برداری بهتر از تانکر‌های سیار آبرسانی، ضرورت توجه به تهیه و نصب منبع‌های ثابت آب و استقرار در سکو‌های مناسب اهمیت زیادی دارد.

احمدعلی موهبتی گفت: محل استقرار منابع آب و احداث سکو‌های مناسب در روستا‌ها با مساعدت مسئولان استانی و محلی، همکاری بخش تخصصی (آبفا) و مشارکت دهیاری‌های روستا‌های هدف صورت گرفته است.

تأمین نشدن حقابه جمهوری اسلامی از رودخانه هیرمند برای چندمین سال متوالی، عاملی مضاعف برای تشدید مشکلات مردم منطقه سیستان شده است به طوری که این منطقه، در سه سال گذشته بدترین شرایط بی آبی تاریخ خود در چند دهه اخیر را تجربه کرده است.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان