Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@09:22:14 GMT

تمامی مدارس تا ۸ اسفندماه تعطیل هستند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۷۹۲

تمامی مدارس تا ۸ اسفندماه تعطیل هستند

روابط عمومی آموزش وپرورش فارس در اطلاعیه ای از تعطیلی مدارس استان در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در این گزارش آمده است: "بر اساس مصوبه کمیته سلامت استان و به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان عزیز و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس و مراکز آموزشی درسطح استان فارس شامل: مدارس دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم و همچنین آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی تحت پوشش آموزش و پرورش از روز دوشنبه مورخه ۵ اسفند تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام می شود".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این اطلاعیه از همه عزیزان درخواست می‌شود ضمن خویشتن داری کامل از بازنشر شایعات و اخبار جعلی در فضای مجازی جلوگیری کرده و در صورت اعلام هرگونه خبر و اطلاعیه، سریعا" موارد از مبادی رسمی اطلاع رسانی از جمله: سایت رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس به آدرس: http://fars.medu.ir و صداو سیمای استان و خبرگزاری ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی رسمی و روزنامه‌های استان به اطلاع هم استانی‌های عزیز خواهد رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت هفته سلامت اهالی روستای یارعزیز تکاب با حضور در همایش پیاده روی خانوادگی مسیر روستا  دل طبیعت را پیاده روی کردند.

در این همایش شرکت کنندگان در پیاده روی خانوادگی با صرف صبحانه سلامت ، بر نقش  تغذیه سالم و داشتن فعالیت بدنی در سلامت جسم و روح تاکید کردند.

روستائیان با تهیه آش دوغ محلی ، نان و پنیر و خرما صبحانه ای سالم در دل طبیعت صرف کردند.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری