Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۶:۱۵ امروز یکشنبه در هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال سپاهان به بدون تماشاگر بودن این مسابقه اعتراض داشت و خواهان لغو این دیدار بود. به همین خاطر طبق ادعای سایت باشگاه پرسپولیس اعضای این تیم اصفهانی در فاصله یک ساعت مانده تا شروع مسابقه در ورزشگاه حضور نیافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت باشگاه پرسپولیس در این خصوص نوشت: «در حالی که تیم‌ها برای هر  بازی باید ۹۰ دقیقه قبل از سوت شروع در ورزشگاه باشند کاروان پرسپولیس از این زمان هم یک ربع زودتر به ورزشگاه رسید تا خود را آماده بازی امروز مقابل سپاهان کند. با این حال اکنون و در شرایطی که تنها یک ساعت تا شروع بازی باقیمانده، کاروان تیم میزبان هنوز به ورزشگاه نرسیده است.

بیشتر بخوانید: حمله موتورسواران به هواداران پرسپولیسی قبل بازی با سپاهان!

جلال مرادی، ناظر بازی در بدو ورود کاروان پرسپولیس به پیروانی، مدیر تیم اعلام کرد که به دلیل اینکه تعدادی از هواداران سپاهان مقابل هتل این تیم تجمع کرده‌اند، احتمال دارد بازی با تاخیر شروع شود. این موضوع با اعتراض شدید پیروانی همراه شد و او گفت پرسپولیس به موقع رسیده و مشکلی برای شروع بازی ندارد.»

منبع: مهر لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rP0 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز رای کمیته انضباطی دانیال اسماعلی فر بازیکن پرسپولیس اعلام شد و این بازیکن به دلیل رفتار زشتی که بعد از گلزنی مقابل نفت آبادان نشان داده به یک جلسه محرومیت در لیگ برتر محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد به این رای اعتراض کند زیرا اعتقاد دارند محرومیت از بازی رسمی است و چرا عنوان لیگ برتر ذکر شده است.

با این حکم اسماعیلی فر در بازی با سپاهان نمی تواند به میدان برود اما در جام حذفی روز جمعه مقابل آلومینیوم بازی می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند