Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمد حاج جباری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: کمیته اجرایی پیشگیری از کرونا در این دانشگاه تشکیل شده و روش های پیشگیری و رعایت بهداشت عمومی به دانشجویان آموزش داده شد.

وی ادامه داد: مرکز بهداشت این دانشگاه با مرکز بهداشت شمیرانات و وزارت بهداشت در ارتباط است تا به وضعیت بهداشتی دانشجویان رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: هیچ مورد مشکوکی از خوابگاه های این دانشگاه مبنی بر ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده است. همچنین به پزشکان توصیه شده به صورت کامل در خوابگاه ها حضور داشته باشند و مواردی مثل سرماخوردگی نیز تحت مراقبت قرار گرفته و درمان شود.

حاج جباری یادآور شد: خوابگاه های دانشگاه شهید بهشتی تا پنج اسفند دایر است و از ششم اسفند برای ضد عفونی کردن محیط این خوابگاه تخلیه می شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیار نگران هستند، گفت: این اطمینان داده می شود که مسوولان دانشگاه شهید بهشتی نظارت لازم را بر اوضاع پیش آمده دارند و تا این لحظه بر خلاف اخبار فضای مجازی موردی مبنی بر ابتلا به ویروس کرونا در این دانشگاه وجود نداشته است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: دانشجویان نگرانی هایی برای سفر هم اتاقی های خود به شهرستان های آلوده به کرونا دارند که این موضوع توسط دانشگاه بررسی شده است.

حاج جباری با یادآوری اینکه تعداد دانشجویان ساکن شهرستان قم این دانشگاه ۲۰۰ نفر است، اظهارداشت: سفر آنها به شهر قم به صورت حداقلی بوده است و تحت نظر هستند.

وی از تمامی دانشجویان این دانشگاه که ساکن شهرستان های آلوده به ویروس کرونا هستند خواست تا عید نوروز به شهر خود سفر نکنند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد:گواهی سلامت از دانشجویانی که به شهرهای پُر خطر مثل قم سفر کردند دریافت و آنها پیش از ورود به خوابگاه نیز معاینه می شوند اما به دلیل اینکه علایم این بیماری پس از چند روز نشان داده می شود، این افراد تحت نظر پزشک خواهند بود و اجازه حضور در فضای عمومی را ندارند و قرنطینه می شوند.

حاج جباری ادامه داد: پزشکان در تمامی خوابگاه ها حضور دارند و به دانشجویان اعلام شده که اگر مورد مشکوکی مثل سرماخوردگی وجود داشت به پزشک مستقر برای معاینه مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، دانشگاه شهید بهشتی حدود ۵ هزار و ۴۰۰ دانشجو دارد که شماری از آنها در خوابگاه های کوی این دانشگاه زندگی می کنند، همچنین دو خوابگاه دخترانه در سطح شهر تهران وجود دارد که تحت نظارت کامل هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه شهید بهشتی دانشجو پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه شهید بهشتی دانشجو ویروس کرونا دانشگاه شهید بهشتی دانشجو دانشگاه شهید بهشتی ویروس کرونا خوابگاه ها حاج جباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب

دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

به گزارش ایسنا، دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

دانشجویان می توانند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضورداشته باشند.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم