Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عبدالرحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سفر «مرتضی بانک»، سالن ورزشی چند منظوره سردار سلیمانی با هزینه ۳۲ میلیارد ریال و مجموعه آبگرم معدنی با هزینه ۲۴ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس به ارزش ۳۵۰ هزار دلار برای بیمارستان فجر ماکو خریداری شده است، افزود: علاوه بر آن یک دستگاه سونوگرافی کالرداپلر نیز به ارزش ۱۰۰ هزار دلار برای این بیمارستان توسط سازمان خریداری شده و آماده بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این سفر، سه واحد تولیدی نیز با حجم سرمایه‌گذاری ۳۰۵ میلیارد ریالی با اشتغال ۲۹۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: در سفر مرتضی بانک به آذربایجان‌غربی همچنین عملیات احداث سه مدرسه در شهر یولاگلدی، روستاهای آداغان و قیرکندی با تامین مالی سازمان منطقه آزاد آغاز می‌شود.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو از انعقاد و تبادل قرارداد مجتمع دامپروری ۱۰ هزار راسی توسط شرکت کشت و صنعت و دامپروری در پلدشت با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ٤٠٠ نفر خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر آن تفاهم‌نامه احداث فاز اول شهرک گلخانه‌ای پلدشت توسط شرکت توسعه عمران اراضی کشاورزی، وابسته به بانک کشاورزی با حجم سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰۰ نفر و مطالعات میدانی پهنه‌های معدنی منطقه همزمان با سفر دبیرشورای عالی مناطق آزاد به منطقه آزاد ماکو منعقد می‌شود.

منطقه آزاد ماکو به لحاظ محدوده جغرافیایی شامل شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در منتهی الیه شمال‌غرب کشور واقع است.

مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومترمربع و جمعیت آن بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، حدود ۲۰۰ هزار نفر است.

منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور دارای ۱۴۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور جمهوری آذربایجان و ۱۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکیه است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ماکو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ماکو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی آذربایجان غربی ماکو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی منطقه آزاد ماکو میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد

اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف تقویت بنیان‌های فرهنگ سازمانی و صیانت و حفظ نیروی انسانی بر اساس آموزه‌های دینی و مذهبی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در جلسه شورای فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که با حضور بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اعضای شورای فرهنگی و حضور وبیناری مدیران کل ثبت و مسئولین فرهنگی استان‌ها برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت تجهیز نمازخانه‌ها و فضاهای فرهنگی مراکز استان‌ها و واحدهای ثبتی کشور، گسترش برنامه‌های قرآنی، مراسم و مناسبت‌های دینی و مذهبی و راهکارهای تقویت مشارکت کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در برنامه‌های فرهنگی سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان ثبت در این جلسه با تقدیر از مدیران و کارکنان این سازمان و حضور پرشور آنان در برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و امور خیریه بویژه جزء خوانی قرآن کریم برای سومین سال متوالی در ایام ماه مبارک رمضان و قبل از شروع ساعات کاری، در کنار مأموریت‌ها و فعالیت‌های گسترده ثبتی، گفت: صیانت از نیروی انسانی یکی از مهمترین مقولات سند تحول و تعالی دستگاه قضایی است و طبعاً گسترش برنامه‌های فرهنگی و افزایش اعتقادات دینی عامل مهمی در جلوگیری از پیدایش فکر و ذهنیت مجرمانه و تخلفات اداری است و مبنای مهمی در شکل گیری فرهنگ سازمانی بر مبنای ارزش‌ها و اعتقادات دینی خواهد بود.

در این جلسه مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» که با مشارکت و همدلی تمامی مدیران و کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن (ع) تأسیس شده است از سوی رئیس سازمان ثبت افتتاح و مدیران و کارکنان این سازمان با اهداء کمک‌های نقدی خود در اولین گام، پویش «نذر نان رایگان» از سوی نانوایی‌های مناطق محروم را پایه گذاری کردند.

مقرر است این مؤسسه با ایجاد پویش دائمی «نذر نان» در گام اول و سپس توسعه فعالیت‌های خود در کمک به نیازمندان، اقدامات و برنامه‌های متنوعی را با همیاری و مشارکت خانواده بزرگ ثبتی کشور و سایر بخش‌های دستگاه قضایی در مناطق محروم و کمتر برخوردار به انجام برساند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • گور دخمه سنگر،یادگاری از دوران اورارتویی در ماکو
  • افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • افتتاح ۲ طرح گردشگری در زرند
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • افتتاح و رونمایی از ۲ طرح شهرداری بافق
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد