Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@13:39:44 GMT

حفر 100 حلقه چاه نفت و گاز با ناوگان ملی حفاری

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۸۹۷

حفر 100 حلقه چاه نفت و گاز با ناوگان ملی حفاری

خبرگزاری آریا - معاون عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: شمار چاه‌های نفت و گاز حفر شده با کاربست ناوگان حفاری این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور در سال جاری به یکصد حلقه چاه رسید.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمید رضا خوش‌آیند در تشریح عملکرد این معاونت افزود: از این تعداد چاه 35 حلقه توسعه‌ای و توصیفی، 2 حلقه اکتشافی و 63 حلقه تعمیری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: از مجموع چاه‌های تکمیلی در 11 ماه امسال، 72 حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، 15 حلقه در شرکت نفت فلات قاره، 2 حلقه شرکت نفت مناطق مرکزی، 9 حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت و در قالب پروژه‌ای و دو حلقه درپروژه های مربوط به مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری شده و در اختیار کارفرماها قرار گرفته است.
معاون عملیات حفاری شرکت ملی حفاری با اشاره به اینکه ناوگان حفاری این شرکت متشکل از بیش از 70 دکل حفاری خشکی و دریایی است، گفت: به تازگی دکل‌های 31، 40 و 69 فتح که آماده به‌کار بودند با تعریف برنامه کاری عملیاتی شدند و برنامه‌ریزی برای به‌کارگیری چند دکل دیگر در پروژه‌های جدید در حال اجراست.
خوشایند افزود: کارکنان سختکوش این شرکت در 11 ماه گذشته در نتیجه تلاش شبانه‌روزی و همکاری با کارفرماها، حفاری 9 حلقه چاه نفت و گاز را در مدت 89 روز زودتر از برنامه پیش‌بینی شده تکمیل کردند و به شرکت‌های متقاضی تحویل دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ملی حفاری شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب

 علیرضا دانشی با تأکید بر ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب، اظهار داشت: اگر دانش افراد در کسوت‌های مختلف به روز نشود همچون آب و سرابی خواهند بود که پس از مدتی به دلیل عدم سیالیت علمی از بین خواهد رفت.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: اهمیت کسب علم برای مناطق نفتخیز جنوب به دلیل گستردگی حوزه عملیات و تنوع مأموریت‌ها بیش از سایر دستگاه‌هاست؛ از وجهی دیگر این مجموعه بنگاهی اقتصادی نیز به شمار می‌رود و باید براساس منطق اداره شود.

او بر ضرورت اهتمام مدیران و کارکنان در علم آموزی تاکید کرد و افزود: دین و شریعت برای طلب علم جایگاه ویژه‌ای قائل است، به طوری که در آموزه‌های قرآنی نیز ارزش انسان به دانش او ذکر شده.

این مقام مسئول گفت: انتظار می‌رود که مدیریت منابع انسانی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اهتمامی ویژه‌تر و تلاشی مضاعف‌تر در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان بکوشد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا