Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم بانک سرمایه، در روز شنبه مورخ ۳ اسفند ماه ۱۳۹۸ با حضور بیش از ۴۷ درصد صاحبان سهام برگزار شد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  روابط عمومی بانک سرمایه، با برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم بانک سرمایه، صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1397 به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که عصر روز شنبه سوم اسفند ماه 1398و با حضور بیش از 47 درصد از سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حسابرس و بازرس قانونی،‌ اعضای هیات مدیره بانک و به ریاست مهندس امیر انبار دار، معاون امور شرکت‌های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان(به عنوان رییس مجمع) برگزار شد، سهامداران صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند 1397 را تصویب کردند.

در ابتدای این مجمع با پخش کلیپی، گزارش اهم فعالیت های شاخص بانک سرمایه در سال 97 به تصویر کشیده شد و همچنین افق‌ها و چشم اندازهای بانک در آینده، به اطلاع و نظر اعضای مجمع و سهامداران رسید.

در پایان این مجمع پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند‌ماه 1397، صورت‌های مالی منتهی به این سال مورد تصویب حاضرین در مجمع قرار گرفت.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مالی منتهی بانک سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم از رشد ۵۸۳ درصدی بودجه سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ خبر داد.

مهرداد توکلی مقدم در گفت‌وگو با ایمنا در قم با اشاره به عملکرد درآمدی شهرداری قم در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: در این زمینه اداره کل درآمد شهرداری به سمت هوشمندسازی حرکت کرده و سامانه جامع درآمد شهرداری قم راه‌اندازی شده است.

وی افزود: پس از راه‌اندازی این سامانه، بخش اول کاربری آن در حوزه ثبت چک‌های شهرداری قم مورد استفاده قرار گرفت و مطالبات شهرداری قم به این واسطه شفاف و ثبت شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ ما بودجه را با برنامه هشت هزار میلیاردی آغاز کردیم و با ظرفیت‌های که در طول سال ایجاد و روش‌هایی که پیش‌بینی شد توانستیم در پایان فصل سوم سال پیشنهاد ۱۰ هزار میلیاردی بودجه را به شورا ارائه دهیم.

توکلی‌مقدم با اشاره به تحقق ۱۰ هزار و۴۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: این تحقق بیش از میزان متمم بودجه به دلیل ایجاد ساز و کارهای درآمدی و فرایندهای تسهیل صدور پروانه اتفاق افتاد که در کنار تعامل با ادارات همکار، توانست در شرایط سخت اقتصادی به تحقق درآمدهای شهرداری قم کمک کند.

وی با اشاره به تحلیل ۱۰.۴ همت درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اضافه کرد: از این مقدار ۵/۶ همت از طرف شهرداری مرکز و سرمایه گذاری‌هایی که معاونت سرمایه گذاری داشت تأمین شده است و ۳.۹ همت سهم مناطق هشت‌گانه است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم ۳۸ درصد از درآمد کل شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ را مرتبط با درآمد مناطق شهرداری دانست و گفت: از این میزان ۲.۱ همت بابت کدها و جرایم ساختمانی است.

توکلی‌مقدم با اشاره به رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه گذاری شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ افزود: در حوزه کمک دولت به پروژه‌های مشخص، تحقق ۴۷ درصدی درآمدها رخ داده است.

کد خبر 745433

دیگر خبرها

  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • ذخیره سد زاینده رود ۳۸۳ میلیون مترمکعب/ آب امشب به زاینده‌رود می‌رسد
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد
  • اعلام جزئیات تأمین مالی زنجیره تأمین در سال ۱۴۰۳
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • راه‌های نجات سرمایه از باتلاق ریسک
  • متقاضیان وام های بانکی بخوانند