Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@13:58:52 GMT

کشف ۵۰۰ هزار ماسک از یک خانه

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۹۶۸

کشف ۵۰۰ هزار ماسک از یک خانه

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف یک محموله ماسک احتکار شده در منطقه گلبرگ تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار کیوان ظهیری با اعلام این خبر گفت: شب گذشته اهالی منطقه گلبرگ در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند که مرد جوانی در جلوی پارکینگ خانه‌اش در حال خالی کردن بسته‌های ماسک پزشکی است که با توجه به حساسیت موضوع تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ همراه با رئیس کلانتری سرهنگ شریفی مقدم در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: چی شد که اینقدر بی وجدان شدید؟! +عکس

وی افزود: مأموران با حضور در محل و بررسی‌های ابتدایی اطمینان پیدا کردند که مرد جوان تعداد ۲۵۰ جعبه‌های کارتن که روی آنها نفس نوشته شده را داخل پارکینگ خانه‌اش قرار داده است که ابتدا این مرد در خانه را به روی مأموران باز نکرده که پس از هماهنگی با مقام قضایی و حضور یک کلیدساز در ورودی ساختمان باز شد و مأموران با تعداد ۵۰۰ هزار ماسک پزشکی احتکار شده در انباری این ساختمان را به دست آوردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام داشت: متهم که یک همسر تبعه چین دارد در محل دستگیر و در تحقیقات مشخص شد وی این تعداد ماسک را از یک کارخانه تولیدی در منطقه بومهن خریداری کرده و قصد داشته با احتکار آن و در زمان مناسب با قیمت بالایی اقدام به فروش کند.

سردار ظهیری ادامه داد: با اعلام این خبر دادستان منطقه و بازپرس تعزیرات در محل حضور پیدا کرده و پس از اقدامات ابتدایی ماسک‌ها توسط تیمی از دانشگاه علوم پزشکی به داروخانه‌های همان منطقه منتقل شد.

این مقام انتظامی اعلام کرد: حساسیت موضوع شیوع بیماری کروناویروس ۲۰۱۹ باعث شده تا همه کلانتری‌ها و مقرهای انتظامی در پایتخت بررسی و رصد بحث احتکار و توزیع ماسک‌ها در دستور کار مأموران قرار گرفته و به صورت جدی این موضوع در دستور کار مأموران قرار دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا اخبار حوادث ماسک ویروس کرونا مشرق دانشگاه علوم پزشکی چین احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جدید ایلان ماسک ؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا

شرکت نورالینک مشغول کار روی تراشه‌ جدیدی به نام Blindsight (کوربینی) است که در نهایت بینایی را به افراد نابینا برمی‌گرداند.                                 

 

دیگر خبرها

  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • ادعای جدید ایلان ماسک ؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا
  • میزبانی از یک میلیون گردشگر تا پایان نوروز در قلب تهران
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی+ فیلم
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی
  • سکانس‌هایی از فیلم مشت
  • اختراعی که ایلان ماسک را جاودان خواهد کرد