Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید قاسمی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از مجموع افراد زیرپوشش اداره کل تامین اجتماعی استان ۲۴۸ هزار و ۵۵۳ نفر بیمه شدگان اصلی هستند و بقیه افراد تبعی تحت پوشش به حساب می آیند.

وی همچنین تعداد مستمری بگیران اصلی و تبعی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه را ۱۲۱ هزار و ۷۰۷ نفر ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی همچنین از پرداخت مقرری بیمه بیکاری در بهمن امسال به سه هزار و ۷۵۷ نفر خبر داد و گفت: مقرری بگیران بیمه بیکاری در بهمن سال گذشته سه هزار و ۷۰۸ نفر بودند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه تعهدات و خدمات اداره کل تامین اجتماعی استان در قبال بیمه شدگان خود را شامل مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری بازماندگان عنوان کرد.

وی افزود: هم اکنون تامین اجتماعی به افراد زیرپوشش خود مقرری بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیماری و ایام بارداری، پرداخت هزینه وسایل کمک پزشکی، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن و بسیاری خدمات دیگر ارایه می کند.

قاسمی تصریح کرد: مجموع خدمات به ۱۸ مورد می رسد که در ۲۷ واحد تامین اجتماعی متشکل از ۱۸ شعبه، هفت کارگزاری و ۲ شعبه موقت به شهروندان کرمانشاهی ارایه می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه در ادامه به فراهم شدن امکان ارایه ۴۵ خدمت غیرحضوری به مردم و جامعه هدف اشاره کرد و گفت: در برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود بتوانیم امکان ۶۰ خدمت غیرحضوری بدون اینکه شهروندان نیاز به مراجعه داشته باشند را فراهم کنیم.

وی همچنین از وجود ۱۸ هزار و ۶۰۰ کارگاه فعال و ۱۵ هزار و ۳۰۰ کارگاه نیمه فعال خبر داد که کارگران آنها زیرپوشش بیمه و خدمات تامین اجتماعی قرار دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی کرمانشاه بیمه بیکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی کرمانشاه بیمه بیکاری سازمان تامین اجتماعی کرمانشاه بیمه بیکاری تامین اجتماعی استان بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر

محسن رشیدی اقدم مدیرکل صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت : مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر در کرمانشاه به صورت رایگان می‌توانند خود را بیمه کنند.

وی افزود: در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت مادرانی که از فروردین ماه سال ۱۳۹۶ تا فروردین ماه سال ۱۴۰۱ فرزندان آنها به دنیا آمده‌اند شامل این طرح می‌شوند.

مدیرکل صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه تصریح کرد: مادران روستایی و عشایری که واجد شرایط هستند می‌توانند تا پایان فروردین ماه امسال با مراجعه به کارگزاری‌های صندوق بیمه روستاییان و عشایر و یا سایت روستا ثبت نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: مستمری بازنشستگی، مستمری از کار افتادگی و مستمری بازماندگان از جمله خدماتی است سامل بیمه عشایری می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • حجامت بیمه شد
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان