Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناطقی با اشاره به شاخص‌های پیشنهادی در رابطه با داوری کانون‌ها در بخش ساماندهی و شبکه‌سازی رویداد ملی فهما گفت: مشارکت اعضای کانون، روزآمد بودن در پرتال بچه‌های مسجد و طرح های اوقات فراغت از جمله شاخص های ارزیابی بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: مرحله نهایی داوری رویداد ملی «فهما» در بخش ساماندهی و شبکه‌سازی در محل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

«حمیدرضا ناطقی» در این نشست طی سخنانی اظهارکرد: ۶ هزار و ۶۹۶کانون فرهنگی هنری در  بخش ساماندهی در رویداد ملی فهما شرکت کردند که ما در مرحله پالایش براساس شاخص‌های مدنظر (از جمله تعداد عضو بالای ۱۰ نفر در مورد کانون‌های روستایی و ۲۵ نفر برای کانون‌های شهری) و میزان امتیاز کل کسب شده توسط کانون، در نهایت به ۲۵۵ کانون رسیدیم.

 

 

سرپرست اداره کل برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد کانون‌های مساجد کشور، گفت: از میان ۲۵۵ کانون یاد شده که دارای شاخص‌های مورد نظر بودند پس از عرضه به استان، تعداد ۱۱۷ کانون از کل کشور تایید شدند تا در بخش ساماندهی و شبکه‌سازی ارزیابی شوند. از این تعداد نیز بر اساس ملاک های داوری که مدنظر داشتیم ۵۱ کانون به مرحله نهایی رسیدند. در مرحله نهایی هم پس از داوری‌ها و بررسی های کارشناسی، ۵ کانون به عنوان برگزیده شناخته می شوند.

 

 

 

 

 

وی تصریح کرد: از دیگر شاخص‌های پیشنهادی در رابطه با داوری کانون‌ها در بخش ساماندهی و شبکه‌سازی رویداد ملی فهما، می‌توان به مشارکت اعضای کانون، روزآمد بودن در پرتال بچه‌های مسجد، هماهنگ بودن کانون در بحث ایده‌ها و طرح های اوقات فراغت اشاره کرد که مورد توجه داوران قرار گرفت.

 

 

 

منبع: ستاد ارتباطات رسانه ای فهما

 

 

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رضانیا در جلسه‌ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در اقشار مختلف مردم شریف است و تلاش می‌کند مردم را از حاکمیت جدا کند.

وی افزود: دغدغه و اراده دولت مردمی و انقلابی ایران قوی کاهش فقر است و تبیین اقدامات در جهت فقرزدایی تلاش همگان را می‌طلبد.

رضانیا اضافه کرد: رشته‌ی تحصیلی بهداشت محیط در دانشگاه فرهنگیان اضافه شده و جذب مراقبین بهداشت و سلامت نیز در آموزش‌وپرورش انجام شده است.

کد خبر 6085921

دیگر خبرها

  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • تدوین بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز و مالی برای حمایت از بخش خصوصی در اصفهان
  • رشد ۷ برابری استقبال از رویداد ایده شو