Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@16:43:53 GMT

سرپرست سپاهان: دو ساعت در هتل حبس بودیم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۹۹۷

سرپرست سپاهان: دو ساعت در هتل حبس بودیم

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که قرار بود تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۶:۱۵ امروز شنبه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم بروند، اعضای تیم سپاهان با تاخیر روانه ورزشگاه شدند.

رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان در این خصوص و اصرار هواداران این تیم برای برگزاری مسابقه با حضور تماشاگران، گفت: سلامتی مهم است ولی من شب گذشته در مراسم هماهنگی پیش از مسابقه هم گفتم که بهتر است این بازی لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی ما با استقلال در جام حذفی به خاطر آلودگی هوا لغو شد. اگر قرار به سلامتی است، این مسابقه هم باید لغو می شد.

وی ادامه داد: ما دو ساعت در هتل حبس بودیم و فیلم هایش هم موجود است. هواداران ما حق دارند. این مسابقه ای است که شاید سرنوشت قهرمانی را تعیین کند. ما حتی پیشنهاد دادیم در همان روز که بازی معوقه استقلال با فولاد (۲۸ اسفند) برگزار می شود، ما هم با پرسپولیس بازی کنیم. حتی گفتیم حاضریم دو یا سه روز یکبار به میدان برویم ولی قبول نکردند.

سرپرست تیم سپاهان گفت: هواداران ما حاضر بودند حتی در این مسابقه شرکت نکنیم و بازی سه بر صفر به سود حریف شود ولی اعلام کردند که حتما باید به ورزشگاه برویم.

فتاحی در پاسخ به این سئوال که آیا بازی طبق قانون بعد از ۳۰ دقیقه تاخیر برگزار می شود؟ تصریح کرد: بگذارید فعلا به استادیوم برسیم. فعلا در اتوبوس هستیم. (ساعت حدود ۱۶:۳۰)

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استقلال پرسپولیس حبس سرپرست تیم فولاد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد

به گزارش ورزش سه، ستاره بازی رفت سپاهان در دیدار رفت در بازی امروز غایب است و ستاره جوان طلایی‌پوشان این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

محمدجواد حسین نژاد اولین بازی درخشان خود در ترکیب سپاهان را در دربی اصفهان انجام داد و پس از عملکرد خیره‌کننده در این مسابقه به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد و پس از آن در ترکیب این تیم حضور نسبتا ثابت پیدا کرد.

این ستاره جوان در بازی رفت گل و پاس گل ارسال نکرد اما با حرکات پا به توپ و دریبل‌های سریعی که می‌زد ورزشگاه را به وجد آورده بود و هواداران از ظهور یک بازیکن تکنیکی در ترکیب تیم سپاهان هیجان زده شده بودند.

محمدجواد حسین نژاد در طول لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این فصل 3 پاس گل و 2 گل به ثمر رسانده بود و عملکرد خوبی داشت.

نبود او در این مسابقه با توجه به عملکرد در بازی رفت در این مسابقه چشم آمده و حضور او می‌توانست به جذابیت های این مسابقه کمک بیشتری کند، سپاهان در بازی رفت محمد قربانی را هم در ترکیب داشت که این بازیکن هم نیم فصل از این تیم جدا شد و در این مسابقه حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد