Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما معتقدیم که غیر از بازیکن، ممکن است سایر نفرات و عوامل برگزاری مسابقه در خطر ابتلا به کرونا قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود تابش درمورد شرایط برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: هرچقدر مسئولان تلاش کردند این بازی به تعویق بیفتد به نتیجه نرسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی تلاش کردیم با توجه به شرایط حساسی که وجود دارد این بازی به تعویق بیفتد، اما در نهایت این امر ممکن نشد. بحث این است که حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا تهدید کرده و عربستان هم منتظر سوءاستفاده است.

وی ادامه داد: همین حالا جنجال راه انداخته‌اند که میزبانی باشگاه‌های آسیا را از تهران می‌گیرند؛ این در حالی است که بسیار تلاش شد که حق ایران ضایع نشود. حتی میزبانی‌های تیم ملی هم به خطر افتاد و قطعاً از ایران می‌گیرند. دستور کلی از سطوح بالا صادر شده که به دلیل سلامتی مردم تمام مسابقات لغو شود. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: قرار بود مسابقات به تعویق بیفتد، اما سپس اعلام شد که رقابت‌ها باید بدون حضور تماشاگران برگزار شود. دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در تهران بدون تماشاگر برگزار می‌شود و از فردا تا زمانی که خطر ویروس کرونا برطرف شود تمام مسابقات برگزار می‌شود چون می‌گویند فرصتی نداریم. در حال حاضر مسابقات از فردا در سطوح بدون حضور تماشاگران مختلف برگزار می‌شود.

تابش عنوان کرد: از استانداری تماس گرفتند و خواستند که ما به آنجا برویم. با مقام‌های استان ملاقاتی داشتیم و تلاش کردیم که این بازی به تعویق بیفتد. بازی حساسی است و دوست داشتیم این مسابقه با حضور تماشاگران‌مان برگزار شود، اما به هدف خود نرسیدیم. برخی از هواداران از هتل مانع از حضور تیم در ورزشگاه شدند. ما چاره‌ای نداشتیم. خیلی تلاش کردیم که بازی یا با حضور تماشاگران برگزار شود و یا اینکه به زمان دیگری موکول شود، اما با این درخواست‌های ما موافقت نشد.

وی افزود: بحث کشوری است و امکان دارد شرایط میزبانی ما برای مسابقات تیم ملی و جام باشگاه‌های آسیا هم به خطر می‌افتد و همین الان هم به خطر افتاده است. دو روز است که با مسئولان مختلف درحال رایزنی هستیم. ما معتقدیم که غیر از بازیکن، ممکن است سایر نفرات و عوامل برگزاری مسابقه در خطر ابتلا به کرونا قرار بگیرند. به هر حال خبرنگاران و نیروی انتظامی و نفرات صداوسیما در ورزشگاه حضور دارند و ممکن است خطر آنها را هم تهدید کند. همه این موارد را ما اعلام کردیم، اما دستور صادر شده که به دلیل منافع ملی این بازی‌های بدون تماشاگر برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهار داشت: میزبانی ما برای مسابقات آسیایی هم به خطر افتاد. ما می‌توانیم از قطر و امارات میزبانی کنیم که با این شرایط آن هم به خطر می‌افتد. از همه مهمتر بازی‌های تیم ملی که ما میزبان عراق و بحرین هستیم هم تحت تاثیر این اتفاقات قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان اصفهان کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور تماشاگران تعویق بیفتد برگزار شود هم به خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس