Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست پژوهش و فناوری شرکت نفت فلات قاره گفت: به‌زودی با همکاری مدیریت‌های مختلف ستادی و مناطق عملیاتی، پلی‌کلینیک فناوری در واحد پژوهش و فناوری این شرکت راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، ابوالفضل فراهانی با بیان اینکه این شرکت یکی از پیشگامان حمایت از ساخت داخل و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌هاست، گفت: این پلی‌کلینیک با جذب سرمایه شرکت‌های سرمایه‌گذار و شتاب‌دهنده‌ها و استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان، اقدام به ساخت داخل تجهیزات مورد نیاز و رفع مشکلات عملیاتی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت، گفت: خوشبختانه تفکر ایجاد شده در سطوح مختلف مدیریتی کشور و رویکرد استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و متخصصان و پ‌ژوهشگران داخلی برای رفع مشکلات صنعتی، فضای خوبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد کرده که رویدادهای اخیر در حوزه پژوهش و فناوری بیانگر این موضوع است.
فراهانی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های حوزه پژوهش و فناوری، بهره‌گیری حداکثری از ایده‌ها، خلاقیت‌های نوآورانه در تامین نیازها و برطرف کردن چالش‌های صنعت نفت است، گفت: گردهمایی اخیر که با حضور شرکت‌های تابعه وزارت نفت و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها برگزار شد بر ارائه نیازهای فناورانه توسط شرکت‌های تابعه وزارت نفت و ارائه ایده‌ها، توانمندی‌ها و سوابق شرکت‌های دانش‌بنیان تمرکز داشت.
وی ادامه داد: واحد پژوهش و فناوری شرکت نفت فلات قاره ایران از مدت‌ها پیش اقدام به احصای نیازهای خود از طریق مناطق شش‌گانه عملیاتی و همه مدیریت‌های ستادی کرده و نیازهای فناورانه متعددی جمع‌آوری شده است که بخشی از آن در این رویداد ارائه شد و بقیه آن در سایت شرکت نفت فلات قاره برای اطلاع شرکت‌ها بارگذاری شده است.
فراهانی یکی از دستاوردهای عمده این رویداد را آشنایی شرکت‌های کوچک با فضای صنعت نفت و نیازهای آن و ارائه نیازهای شرکت‌های نفتی به متخصصان حوزه‌های مختلف دانست و گفت: به طور مثال جلسات رودررو که معروف به نشست‌های B2B است تاثیر زیادی بر ارتباط صنعت نفت با این شرکت‌های کوچک داشته و این ایجاد ارتباط بی‌شک منشا خیر و آثار زیادی برای طرفین خواهد بود.
سرپرست پژوهش و فناوری شرکت نفت فلات قاره گفت: بیش از 30 نشست B2B با حضور همکاران پژوهش و توسعه، مدیریت امور تولید، مدیریت امور فنی و مدیریت تدارکات و امور کالا با شرکت‌ها برگزار و ایده‌های مختلفی از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح شد که امیدواریم با در میان گذاشتن نیازهای فناورانه شرکت نفت فلات قاره ایران با این شرکت‌ها، هم مشکلات عملیاتی شرکت برطرف و هم بخشی از نیازهای اقتصادی و مالی شرکت‌های کوچک تامین شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان شرکت نفت فلات قاره پژوهش و فناوری صنعت نفت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور

محمد حسن قنبری رئیس اداره آموزش پژوهش و فناوری صمت چهارمحال و بختیاری گفت: واحد‌های صنعتی دانش بنیان استان ۲۸ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: طی یک سال اخیر ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور اضافه شده‌اند. 

قنبری اضافه کرد: این واحد‌ها در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته؛ برق و الکترونیک؛ مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی؛ فناوری زیستی و صنایع غذایی هستند.

بیشتر بخوانید

طراحی دستگاه تشخیص بیماری‌های عفونی آبزیان

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از ۱۱۰ امتیاز پیش بینی شده معاونت علمی؛ فناوری ریاست جمهوری بهره‌مند شوند.

قنبری گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان مطابق با سطح فناوری محصول به سه گروه واحد‌های فناور؛ نوآور و نوپا تقسیم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حمایت صندوق نوآوری از راه‌اندازی خط تولید دانش‌بنیان‌های ایرانی در کنیا 
  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور