Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@09:09:12 GMT

نشست هیات اجرایی چوگان با حضور نوزایی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۱۶۰

نشست هیات اجرایی چوگان با حضور نوزایی برگزار شد

نشست هیات اجرایی با حضور رییس فدراسیون چوگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، پنجاه و ششمین نشست هیات اجرایی با حضور ابراهیم نوزایی رییس فدراسیون چوگان برگزار شد. در ابتدای این نشست گزارش کاملی در خصوص فعالیت های انجام شده و عملکرد فدراسیون در سال 98 و پیشنهاداتی در خصوص برنامه های پیش رو ارائه شد که در ادامه رئیس فدراسیون چوگان خواستار حمایت بیشتر هیات اجرایی از این رشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بحث و تبادل نظر اعضا تصمیم گرفتند با توجه به ماهیت ملی این رشته از تلاش ها و عملکرد مجموعه فدراسیون به ریاست نوزایی تقدیر و تشکر به عمل آید. ضمن آنکه از حمزه ایلخانی زاده رئیس سابق این رشته به جهت تلاش های موثر در  توسعه این رشته  با محوریت فدراسیون و حمایت کمیته ملی المپیک تقدیر و تجلیل شود.

همچنین در ارتباط با حمایت های مالی از فدراسیون چوگان نیز مقرر گردید در برنامه سال آینده هیات اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس فدراسیون چوگان عملکرد فدراسیون فدراسیون چوگان هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ برابری برنامه‌های فرهنگی استان اردبیل

رضوان باقلاچی در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان، گفت: برنامه‌های فرهنگی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۴ برابر افزایش یافت که این مهم با وجود به محدودیت‌های اعتباری محقق شده است.

او با بیان اینکه، لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به پیگیری موضوعات و برنامه‌های فرهنگی اقدام کنند، افزود: در سال گذشته ۷۸ درصد از مصوبات کارگروه فرهنگی اجرایی شده و باقی مصوبات به‌دلیل محدودیت اعتباری محقق نشده است.

گفتنی است، در این نشست همزمان با هفته ملی سلامت، کارشناس دانشگاه علوم پزشکی گزارشی از وضعیت سلامت و مرگ‌ومیر و بررسی علل مرگ‌ومیر ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • افزایش ۴ برابری برنامه‌های فرهنگی استان اردبیل
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد