Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران سپاهان درمسیر استادیوم نقش جهان دراعتراض به ممنوعیت حضورتماشاگران دراین دیدار تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،  در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و بدون حضور تماشاگران به مصاف یکدیگر رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حاشیه های این دیدار این بود که هواداران تیم سپاهان در اعتراض به بی تماشاگر شدن این بازی در مسیر    استادیوم نقش جهان تجمع کردند.گفته می شد اتوبوس حامل بازیکنان سپاهان پنچر شده وهواداران سپاهان اجازه خروج اتوبوس حامل تیم سپاهان و حرکت به سمت ورزشگاه نقش جهان را نمی دادند.

تعداد دیگری از هواداران نیز خیابان نزدیک به ورزشگاه را بسته اند و اجازه عبور ماشین‌ها را نمی‌دهند.

 در ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای این دیدار محمدرضا مهدی‌زاده و سجاد شهباززاده به جای سعید آقایی و علی قربانی در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند.

ترکیب تیم فوتبال سپاهان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، علی مصلح، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد

مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات فصل گذشته در دیدار پیش روی سپاهان مقابل تراکتوری‌ها در تبریز بازی نخواهیم کرد و در هر دقیقه از مسابقه که باشد، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.

به گزارش مشرق، رضا فتاحی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرد: در صورت تکرار اتفاقات فصل پیش تبعات آن را کسانی قبول کنند که باعث ایجاد چنین شرایطی برای مسابقه شدند.

وی با بیان اینکه بازی سپاهان مقابل تراکتور بسیار حساس‌ خواهد بود گفت: رقابت حساس بین ۲ تیم‌، کیفیت این ۲ تیم خوب شهرستانی و اتفاقات فصل گذشته در جریان بازی، این مسابقه را به حساس‌ترین دیدار فصل تبدیل کرده است.

فتاحی اظهارداشت: سازمان لیگ به این مسابقه توجه ویژه کند زیرا حساسیت این بازی بیش از هرچیز بر اهمیت ایجاد نظم و مدیریت صحیح مسابقه می‌افزاید و امیدوارم مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز به‌خوبی این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

وی تصریج کرد: اتفاقات فصل گذشته تاسف‌برانگیز بود و متاسفانه در بازی برگشت ۲ تیم، اتفاقات عجیبی صورت گرفت که در نوع خود عجیب و تأسف‌برانگیز بود؛ موضوع قابل توجه آنکه نه در طول بازی و نه پس از آن، هیچ کس برخوردی با این اتفاقات نکرد.

مدیر تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: در بازی فصل گذشته مقابل تراکتور حتی باوجود اینکه در طول مسابقه نیز بارها این موضوع را به ناظر مسابقه متذکر شدیم، هیچ حرکتی را از طرف وی ندیدیم و هیچ برخورد جدی با موضوع نشد.

وی تاکید کرد: اتفاقات داوری آسیب زیادی به زده است و آسیب بسیاری نیز به تیم ما در همان دیدار فصل پیش مقابل تراکتور وارد کرد.

فتاحی خاطرنشان کرد: همه در آن مسابقه دیدند که در طول مسابقه ۹۰ دقیقه لیزر در چشمان دروازه‌بان و سایر بازیکنان سپاهان بود ولی هیچ کس این موضوع را جدی نگرفت و سئوال من این است که دیگر باید چه اتفاقی بیافتد که برگزاری یک مسابقه متوقف شود؟.

وی افزود:امیدوار هستم با توجه به اهمیت دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور و مسائل مختلف پیرامون این بازی، از داوران باتجربه برای این مسابقه استفاده شود و از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم بهترین داور و نماینده را تعیین کنند؛ همچنین ناظر و نماینده ویژه برای این مسابقه مستقر شود تا اتفاقات بازی فصل گذشته تکرار نشود چراکه اتفاقات بازی فصل گذشته، روز تلخی را برای فوتبال ایران رقم زد.

فتاحی با یادآوری این نکته که فرصت استفاده از کمک داور ویدئویی مهیاست گغت: باتوجه به صحبت‌های آقای تاج، رئیس فدراسیون در خصوص ورود ۲ دستگاه کمک داور ویدئویی به کشور و نظر به اینکه این بازی از اهمیت بسیاری برخوردار است، می‌توان این مسابقه را فرصتی برای استفاده از این دستگاه قلمداد کرد.

وی تاکید کرد:کمک داور ویدئویی نگرانی درباره داوری را رفع می کند و انتظار داریم در یکی از مهمترین بازی‌های سال که ۱۵ فروردین برگزار می‌شود، کمک داور ویدئویی پُرتابل در محل ورزشگاه یادگار امام تبریز مستقر شود و نگرانی تیم‌ها از بابت داوری در این بازی برطرف شود.

فتاحی گفت: استفاده از کمک داور ویدئویی کیفیت بازی را بالا می‌برد و با توجه به اینکه چندین داور ایرانی مجوز استفاده از VAR را دریافت کرده‌اند، استفاده از این دستگاه در این بازی، می‌تواند زمینه ارتقای کیفیت مسابقات و افزایش سلامت بازی‌ها را فراهم کند.

وی بار دیگر با تاکید بر این نکته که اگر جو ورزشگاه تبریز مناسب نباشد وارد بازی نمی‌شویم اضافه کرد: متأسفانه در روزهای گذشته و در فضای مجازی هواداران باشگاه تراکتور، مسایلی در خصوص استفاده از حجم عظیم مواد دودزا مطرح کرده بودند که در صورت وقوع این اتفاق، انتظار برخورد لحظه‌ای، با این موضوع وجود دارد و در صورت بی‌توجهی نسبت به این موضوع، تا زمانی که هوای ورزشگاه مناسب برگزاری مسابقه نشود، درون زمین بازی نخواهیم رفت.

فتاحی از مسوولان برگزاری خواست تا مسیر رفتن به ورزشگاه یادگار امام را تغییر دهند و یادآور شد: فصل گذشته در مسیر ورزشگاه، تیم ما حدود ۱.۵ ساعت در مسیر بود و تنها ۴۵ دقیقه قبل از شروع بازی، به ورزشگاه رسیدیم که همین مسئله باعث شد با درخواست ما، بازی عقب بیفتد. امیدوارم در بازی پیش‌رو، مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار، مناسب باشد و راهکاری در این خصوص اندیشیده شود که مشکلات فصل گذشته تکرار نشود.

مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم برگزارکنندگان مسابقه و مسوولان فدراسیون نگذارند ارتباط خوب تیم‌ها با یکدیگر به خاطر نبود مدیریت صحیح و نظارت ناکافی تحت تاثیر قرار گیرد و فضای فوتبال به سمت تنش پیش نرود.

دیدار رفت ۲ تیم سپاهان و تراکتور فصل گذشته در شرایطی در اصفهان برگزار شد که با توجه به قوانین سازمان لیگ برای منع حضور تماشاگران، سپاهان نتوانست از حضور تماشاگران خود در بازی با تراکتور بهره‌مند شود اما با این وجود این تیم موفق شد با نتیجه چهار بر ۲ تراکتور را مغلوب کند.

تراکتور اما در بازی برگشت فصل گذشته در حضور پرشور تماشاگران تبریزی موفق شد با تک گل رضا اسدی از روی نقطه پنالتی، سپاهان صدرنشین را مغلوب کند تا فاصله امتیازی پرسپولیس با طلایی‌پوشام کمتر شود و در نهایت با باخت مقابل ملوان صدر را از دست بدهد و این باخت سپاهان در تبریز حواشی زیادی نیز داشت؛ این باشگاه به شدت به استفاده تماشاگران تراکتور از لیزر در طول بازی معترض بود.

دیدار رفت ۲ تیم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه سه بر یک به سود طلایی پوشان سپاهان به پایان رسید.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تماشای بازی تراکتور - سپاهان رایگان شد
  • جوابیه مدیر تراکتوری به ادعای تند سپاهان!
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم