Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فرانسه، شی جینپینگ رئیس جمهور چین در سخنانی تاثیر منفی شیوع بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا را بر اقتصاد و جامعه کشورش غیرقابل اجتناب عنوان کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، رئیس جمهور چین در عین حال تاکید کرده که پکن تلاش می‌کند تاثیرات مخرب شیوع کرونا را کاهش دهد.

به گفته رئیس جمهور چین، کرونا بزرگترین شرایط اضطراری بهداشتی برای حزب کمونیست چین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شی جین پینگ که در نشست ویژه مبارزه با شیوع کرونا سخنرانی می‌کرد، با سریع توصیف کردن شیوع کرونا در کشورش، مقابله با این بیماری و کنترل آن را بسیار سخت عنوان کرد و افزود: این یک وضعیت بحرانی برای ماست و این شرایط بزرگترین امتحان پیش روی ما است.

اظهارات رئیس جمهور چین در شرایطی اعلام شده که براساس آمار رسمی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین اصلی چین تا کنون حدود ۷۷ هزار نفر است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چین اقتصاد چین شی جین پینگ ویروس کرونا رئیس جمهور چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه و با حضور سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در ابتدا معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولان ذیربط در وزارتخانه‌های امورخارجه، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، وزارت کشور و وزارت صمت گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهرهای تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه، اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشورها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی دکتر رئیسی از مسئولین ذیربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه ها را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • سفیر روسیه: بهبود روابط با آمریکا در دوران بایدن ممکن نیست
  • دستورات مهم رئیسی پس از یک جلسه ۳ ساعته + جزئیات
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • تاثیر مصرف محصولات سویا بر ریسک فاکتور‌های قلبی و عروقی دیابت نوع ۲
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!