Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:33:52 GMT

مجله JCMA مرکز تحقیقات بیهوشی در Scopus نمایه شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۲۰۰

رییس مرکز تحقیقات بیهوشی، درد و طب مراقبت‌های ویژه دانشگاه از نمایه شدن مجله JCMA این مرکز در پایگاه Scopus خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی دباغ با اعلام این مطلب گفت: مجله  Journal of Cellular and Molecular Anesthesiaمرکز تحقیقات بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، اولین نشریه علمی تحقیقاتی است که در دنیا با عنوان بیهوشی سلولی و مولکولی منتشر می شود و بسیاری از اساتید و اعضای هیات علمی رشته بیهوشی و سایر رشته ها از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و دیگر دانشگاه های معتبر جهان با این نشریه همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز تحقیقات بیهوشی دانشگاه افزود: نشریه JCMA به بررسی موضوعات پزشکی بین رشته ای در حیطه بیهوشی، درد و مراقبت های ویژه می پردازد و اولین شماره آن ژانویه سال ۲۰۱۶ منتشر شد و پس از گذشت ۴ سال به تازگی در پایگاه اسکوپوس نمایه شده است.

به گفته وی مقالات چاپ شده در این نشریه برای تمامی محققان و دانشجویان ارشد و دکتری که در زمینه بیهوشی، اختلالات سلولی مولکولی مربوط به درد، خونریزی، انعقاد، داروهای بیهوشی و سیستم های مختلف بدن مرتبط با بیهوشی (نظیر فیزیولوژی، پاتولوژی، میکروبیولوژی، ژنتیک، بیوشیمی، پزشکی سلولی مولکولی، اختلالات انعقادی و اختلالات سیستم خونریزی دهنده، فیزیولوژی، فارماکولوژی) فعالیت دارند مثمر ثمر است.

دباغ در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مقالات ارسال شده به دبیرخانه مجله حداکثر در طی دو هفته مورد داوری قرار می گیرند و بدون هیچ گونه هزینه ای منتشر می شوند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رییس مرکز تحقیقات بیهوشی، درد و طب مراقبت‌های ویژه دانشگاه با بیان این مطلب که تمام مقالات چاپ شده در مجله از اولین شماره تاکنون در نمایه اسکوپوس وارد شده است؛ از اساتید، اعضای هیئت علمی دانشگاه و محققان علاقمند دعوت کرد تا مقالات خود در زمینه های مذکور را برای انتشار در نشریه ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پایگاه اسکوپوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین