Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش فلسطینی فتح از اقدام رژیم صهیونیستی در انتقال پیکر شهید فلسطینی با بلدوزر بشدت ابراز انزجار کرد و آن را «جنایت جنگی» دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش «فتح» «حادثه جنایتکارانه نیروهای اشغالگر اسرائیلی» در شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه را بشدت محکوم کرد.

به گزارش وبگاه خبری «سما» فلسطین، «حسین حمایل العالم» سخنگوی جنبش فتح گفت، «این رفتار اشغالگران اسرائیلی، جنایت جنگی وحشیانه‌ای است که همه نهادهای حقوق بشری و جامعه بین‌الملل باید مقابل آن بایستند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامیان صهیونیست صبح امروز یکشنبه به شماری از جوانان در شرق شهرک «الفراحین» واقع در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه امروز شلیک کردند و یک جوان به شهادت رسید.

در ویدئویی که از تلاش صهیونیست‌ها برای انتقال پیکر شهید منتشر شده، دیده می‌شود که نظامیان صهیونیستی پیکر او را با بلدوزر مورد اهانت قرار می‌دهند و با آویزان کردنش از بیل مکانیکی، او را منتقل می‌کنند. این اقدام سبب خشم گروه‌های فلسطینی شده است.

جنبش جهاد اسلامی امروز (یکشنبه)، با اشاره به این واقعه ضمن «وحشیانه» خواندن آن تاکید کرد که به رژیم صهیونیستی این اجازه را نخواهد داد رفتارش با دیگر کشورهای عربی را با آنها نیز تکرار کند (جزئیات بیشتر).

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد؛ به گزارش روزنامه «القدس»، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس در این خصوص گفت: اقدام عمدی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی و شکنجه جسد او در مقابل دیدگان همه، جنایت فجیعی است که [امرزو] به لیست سیاه جنایت‌های این رژیم افزوده شد.

 

انتهای پیام/ص

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی شهید جنبش فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات شدید اسرائیل به نوار غزه

آفتاب‌‌نیوز :

منابع محلی بامداد سه‌شنبه از حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق شمالی نوار غزه خبر می‌دهند.

رسانه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت که گزارش‌هایی از حملات بسیار شدید ارتش صهیونیستی به شمال نوار غزه دریافت کرده است.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» نیز گزارش داد که جنگنده‌ها و توپخانه‌های اشغالگران در حال بمباران شدید این مناطق هستند.

دقایقی بعد شبکه «الجزیره» از دو حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق غربی شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر داد.

طبق این گزارش، در پی بمباران خانه‌ای در محله «تل السلطان» در غرب شهر رفح توسط ارتش اشغالگران، چند فلسطینی شهید و مجروح شدند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شمار شهدای جنگ غزه به 33هزار و 843 شهید رسید
  • حملات شدید اسرائیل به نوار غزه
  • تخریب ۱۵۵ مرکزدرمانی و۳۰۲۴جنایت جنگی ازآغاز تجاوزاسرائیل به غزه
  • یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ ۴ فلسطینی شهید و مجروح شدند
  • جنبش حماس: حمله ایران حقی طبیعی و پاسخی شایسته بود
  • شهادت ۳۰ کودک فلسطینی در غزه بر اثر سوء تغذیه
  • صهیونیست‌ها نظامیان بیشتری به کرانه باختری می‌فرستد
  • جمع آوری پیکر ۱۳ شهید دیگر در خان یونس
  • جهاد اسلامی: گروه‌های مقاومت به وظیفه خود در دفاع از ملت فلسطین عمل خواهند کرد
  • ببینید | شش ماه جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار