Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@20:41:55 GMT

ایکاردی معضل جدید برای توخل و پی اس جی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۲۸۴

ایکاردی معضل جدید برای توخل و پی اس جی

پس از امباپه و نیمار حالا مائورو ایکاردی تبدیل به دغدغه برای توماس توخل سرمربی پی اس جی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از لو پاریزین، باشگاه پی اس جی در چند مدت اخیر بحران های مختلفی را پشت سر گذاشته است. در مقطعی کیلیان امباپه به خاطر تعویض شدن در جریان بازی با توماس توخل درگیری لفظی پیدا کرد و سپس جشن تولد نیمار دردسرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولدی که باعث شد ستاره برزیلی از سوی باشگاه با محرومیت مواجه شود.

 

 

 

 

اکنون خبر می رسد که مائورو ایکاردی پس از اطلاع از نیمکت نشینی در بازی با بروسیا دورتموند، به شدت عصبانی شده است ستاره آرژانتینی که تصور می کرد در ترکیب ثابت جای خواهد داشت، پس از اینکه لیست 11 نفره اعلام شد و نام او در آن قرار نداشت، هر چه در کنارش بود را با لگد به کناری پرت کرد و تا زمان بازگشت به فرانسه با هیچکس صحبت نکرد. 

 

توخل در شکست 2-1 از دورتموند، نیمار، دی ماریا و امباپه را در خط حمله حمله قرار داده بواد و به ایکاردی یک دقیقه هم بازی نرسید. ایکاردی که قرضی با بند خرید در پی اس جی بازی می کند، در صورت ادامه این روند و نیمکت نشینی در بازی های بزرگ، احتمالا قید پی اس جی را خواهد زد.

بازی بعدی پی اس جی، امشب برابر بوردو در پارک دو پرنس خواهد بود.

 

 

پاری سن ژرمن مائورو ایکاردی توماس توخل (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن مائورو ایکاردی توماس توخل سرمربی پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه خائن: دیگر کسی حسرت تو را نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، نگاه ها در پاریس و مادرید به کیلیان امباپه و بازی او برابر بارسلوناست. 

ستاره پی اس جی در بازی رفت اصلا خوب نبود و نتوانست مانع شکست 2-3 تیمش شود ولی او امشب یک فرصت دیگر برای جبران خواهد داشت و می تواند ناجی تیمش در ورزشگاه بارسلونا باشد. این شاید آخرین بازی اروپایی او با پیراهن پی اس جی باشد و قطعا خودش چنین چیزی را آرزو نمی کند.

کریستوف دوگاری، یکی از منتقدان همیشگی امباپه، در آستانه بازی برگشت بارسا-پی اس جی گفت: «در فوتبال یک بازیکن حق دارد شب بد باشد و این بخشی از ورزش است. حتی بهترین بازیکنان هم گاهی بد بوده اند. من هرگز کیلیان امباپه را به این بدی ندیده بودم و از همه مهمتر در بسیاری از بازی ها نگرش و تعهد او همیشه عالی بود ولی برابر بارسا کاملا متفاوت کار کرد.»

دوگاری ادامه داد: «فکر می‌کنم اگر امباپه مثل بازی رفت باشد، پاریس شانسی برای صعود نخواهد داشت و بسیاری از پاریسی‌ها با او خداحافظی خواهند کرد. ناراحتی از رفتن او نیز کمتر خواهد بود. آنها این بازی امباپه را نوعی خیانت خواهند دید.»

دیگر خبرها

  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)
  • امباپه خائن: دیگر کسی حسرت تو را نمی‌خورد
  • ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • مهم‌ترین بازی همه عمر کیلیان امباپه
  • توخل: چرا همه یادشان رفته با آرسنال بازی داریم!
  • آخرین شب اروپایی: مهم‌ترین بازی عمر امباپه
  • ادعای رئیس بایرن: ژابی آلونسو به ما نه نگفته!
  • نیمار به تمرینات الهلال اضافه می‌شود
  • بدبیاری بایرن قبل از مصاف حساس با آرسنال