Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دانشجوی مسلمان به دلیل داشتن حجاب از گذراندن دوره آموزشی در یک بیمارستان در آلمان منع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عکس السیر، مجله آلمانی «فوکوس» گزارش داد: یک دانشجوی 20 ساله مسلمان قصد داشت تا مدت آموزشی خود را به مدت پنج روز در بیمارستان «مارین» در شهر هیرنه در غرب آلمان بگذراند، اما مسئولان این بیمارستان به دلیل حجابش به وی اجازه گذراندن این دوره را ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دانشجوی مسلمان گفت: مسئولان این بیمارستان هرگز به وی اجازه ندادند تا دوره آموزشی خود را آغاز کنند و شرط گذراندن دوره آموزشی در این بیمارستان را برداشتن حجاب عنوان کردند.

 

وی که در دانشگاه بوخوم تحصیل می کند، افزود: شوکه شده ام. زیرا در سال 2020 میلادی به دلیل یک تکه پارچه، اجازه گذراندن دوره آموزشی در این بیمارستان آلمانی را نمی دارم.

 

مدیر گروه «سنت الیزابت» متعلق به بیمارستان «مارین» در هیرنه دراین باره گفت: پوشش حجاب در بیمارستان های گروه سنت الیزابت مجاز نیست.

 

«تئو فریتاگ» مدیر اداری گفت: بی طرفی و مراقبت برای این شرکت اهمیت دارد.

 

وی افزود: ما انتظار داریم که کارمندان ما ظاهر بی طرفی در مکان کار داشته باشند و تمرکز شان به درمان بیماران باشد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آلمان حجاب بیمارستان دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از این پس فقط ورزشکارانی که دارای شناسنامه ورزشی، کارت بیمه ورزشی و در فهرست ورزشکاران دارای سوابق و سازمان یافته قرار داشته باشند اجازه دارند در پیست اسکی شیرباد فعالیت کنند.
علیرضا تاج فیروز  افزود: بر اساس این تصمیم، پیست اسکی شیرباد در زمره اماکن ورزشی قرار داشته و تابع قوانین و مقررات اماکن ورزشی خواهد بود. 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اجرای این طرح در راستای حمایت از مجموعه پیست اسکی و جلوگیری از اتفاقات همچون بهمن ماه سال گذشته است.
تاج فیروز افزود: خود مسئولان پیست باید نظارت کنند تا ورزشکاران سازمان یافته در پیست حضور یابند و در غیر این صورت دادستانی گلبهار ورود خواهد کرد.
وی گفت: جاده ورودی به پیست هم از شرایط مطلوبی هنگام بارندگی برخوردار نبوده و خطر آفرین است.

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • رئیس دیوان عالی کشور : حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها