Web Analytics Made Easy - Statcounter

راد گفت: فروش فوق‌العاده میادین میوه و تره بار از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود و شهروندان می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را برای ایام نوروز از این مراکز تهیه نمایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ «سید سعید راد» با اشاره به لزوم توسعه بازارهای میوه و تره بار به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، افزود: به این منظور، توسعه 25 بازار در سال آینده را هدف‌گذاری کرده‌ایم تا در صورت اختصاص فضای مورد نیاز از طریق شهرداری‌های مناطق یا مشارکت بخش خصوصی، نسبت به ساخت آنها اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه همزمان با ایام پایانی سال و در قالب طرح استقبال از نوروز، تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برای فروش فوق‌العاده تمامی محصولات از 15 اسفند در تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار اندیشیده شده است که جزییات آن متعاقباً اعلام خواهد شد، اظهار کرد: لازم است مدیران میادین و رؤسای بازارهای میوه و تره بار به صورت ویژه بر نحوه عرضه محصولات از نظر کیفی و کمی، نظارت دقیق و مستمر داشته باشند.


راد با بیان اینکه میادین میوه و تره بار از نظر تامین گوشت و مرغ تهران، سهم قابل توجهی دارند و برای نمونه، میدان میوه و تره بار بهمن در این زمینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در ادامه افزود: باید فرآیند واگذاری غرفه‌های عرضه تک محصولی به تولیدکنندگان محصولات باغی و کشاورزی اعم از باغداران و کشاورزان، تسریع و تسهیل ‌شود.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در این جلسه با تاکید بر لزوم عرضه محصولات با کیفیت و استفاده از برندهای معتبر در تامین کالاهای عرضه شده در این میادین و بازارهای میوه و تره بار، به عنوان نمونه به اقدام این سازمان در ارتقای کیفی محصول برنج در مراکز مذکور و استقبال شهروندان از این محصول، اشاره و خاطرنشان کرد: در ایام پایانی سال و برای توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار، نظارت بر قیمت و کیفیت محصولات عرضه شده در میادین و بازارها افزایش خواهد یافت.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: راد میدان میوه و تره بار بازار تره بار تره بار بازارهای میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۶ میلیاردی صنایع‌دستی فارس از بازارچه‌های نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از فروش بیش از ۶ میلیارد تومان صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در بازارچه‌های صنایع‌دستی نوروزی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمد ثابت اقلیدی امروز هفتم فروردین‌ماه 1403 در جمع خبرنگاران بابیان اینکه در حال حاضر در استان 40 بازارچه و نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی فعال است، اظهارداشت: این بازارچه هاهمزمان با آغاز تعطیلات نوروزی در سراسر استان برپاشده است و طبق آمار‌های ارائه‌شده تاکنون فروش محصولات صنایع‌دستی در این بازار‌ها به بیش از 6 میلیارد و 100 میلیون تومان رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود: در حال حاضر در این بازارچه‌های نوروزی بیش از 220 غرفه صنایع‌دستی فعال است.
ثابت اقلیدی گفت: بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی نوروزی در کنار آثار شاخص گردشگری و تاریخی سراسر استان راه‌اندازی شده است که هدف از برپایی آنها معرفی و فروش محصولات و تولیدات هنرمندان و صنعتگران استان است.

وی با اشاره به اینکه در برخی از غرفه‌های بازارچه‌ها نیز تولید محصولات به‌صورت زنده (ورک شاپ) صورت می‌گیرد گفت: هم‌اکنون در اماکن شاخص تاریخی و گردشگری مانند مجموعه فرهنگی حافظ و سعدی، ارگ کریم‌خانی در شیراز و شهر تاریخی بیشاپور در کازرون، محوطه‌های جهانی پاسارگاد و تخت جمشید همچنین شهرستان‌های داراب، فیروزآباد و تیمچه صرافیان آباده این نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های عرضه محصولات دست‌ساز هنرمندان فارس برپا شده است.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • میوه کمتر از نرخ مصوب در مغازه‌ها عرضه می‌شود
  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • روند مصرف سوخت در استان سمنان طی تعطیلات نوروزی چگونه بود؟
  • تخفیف ۱۵درصدی محصولات صنایع دستی تا پایان ماه مبارک رمضان
  • تخفیف ۱۵ درصدی محصولات صنایع دستی اردبیل تا پایان ماه مبارک رمضان
  • فروش ۶ میلیاردی صنایع‌دستی فارس از بازارچه‌های نوروزی
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه
  • ۳۰ مدل نیسان در راه است