Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@05:12:22 GMT

عکس ؛ سرمربی تراکتور روحیه حاج صفی را بالا برد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۳۳۵

عکس ؛ سرمربی تراکتور روحیه حاج صفی را بالا برد

سرمربی تراکتور به یکی از کاپیتان های تیمش به واسطه عملکرد خوب هدیه داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساکت الهامی برای اینکه انگیزه بازیکنان تیمش را بالا ببرد رویه جالبی را در تیم در نظر گرفته است. او به بازیکنانش اعلام کرده بعد از هر مسابقه با توجه به داده هایی که GPS ها می دهند، هر بازیکنی بیشترین دوندگی را در طول مسابقه داشته باشد، هدیه ای را دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو الهامی این کادو را دیروز به احسان حاج صفی اهدا کرد.

حاج صفی کاپیتان تراکتور مقابل مس کرمان دربین همه بازیکنان تراکتور بیشترین میزبان دوندگی را داشت و به همین خاطر روز گذشته از سرمربی تیمش هدیه کرد.

این اقدام سرمربی تراکتور باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان شده است. از این رو دیروز فضای شادی در تمرین حکم فرما بود و بازیکنان بعد از یک استراحت کوتاه با انگیزه کارشان را شروع کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فلسطین امروز در دور چهارم رقابت‌های گروه نهم انتخابی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های 2027 برابر بنگلادش قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست داد و به پیروزی ارزشمند دست یافت.

این مسابقه 90 دقیقه با تساوی بدون گل و بدون اتفاق خاصی دنبال شد اما در دقیقه 92 عمید محاجنه به دلیل دریافت اخطار دوم از بازی اخراج شد تا فلسطین با یک یار کمتر به بازی ادامه بدهد.

اما دو دقیقه پس از اخراج بازیکن تیم ملی فلسطین این تیم موفق شد روی ضربه مایکل ترمانینی دروازه بنگلادش را باز کند و با یک گل در این مسابقه پیروز شود.

تیم ملی فلسطین با این پیروزی 7 امتیازی شد و با 5 امتیاز کمتر از تیم استرالیای صدرنشین که امروز جواز صعود به دور سوم مسابقات مقدماتی و همچنین صعود به جام ملت‌های آسیا را کسب کرد، در رتبه دوم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بلندپروازی پدیده مربیگری لیگ برتر در تیمی با انتظارات بالا
  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟