Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@18:12:50 GMT

فردا مدارس کدام شهرها تعطیل است؟

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۳۴۱

به گزارش جام نیوز، مدارس برخی استان‌های کشور فردا دوشنبه ۵ اسفند برای ضدعفونی کردن مدارسی که حوزه رای انتخابات بوده اند و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا تعطیل هستند.

 

تعطیلی مدارس تهران

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش تهران به خبرنگار میزان گفت: مدارس تهران فردا دوشنبه در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: مقرر است مدارس در این دو روز ضدعفونی شوند تا در صورت مهیا بودن شرایط بعد از این دو روز فضای مدارس برای حضور بچه‌ها آماده و امن شود.

 

تعطیلی مدارس استان مرکزی

اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مدارس این استان برای پیشگیری از بیماری‌های واگیردار و مراقبت در برابر ویروس کرونا تاپایان هفته جاری تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: به منظور پیشگیری از بیماری‌های تنفسی واگیردار و مراقبت در برابر ویروس کرونا تمامی آموزشگاه‌های زبان و علمی آزاد استان نیز تا پایان هفته تعطیل اعلام می‌شود.

 

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های قم

مدارس، دانشگاه ها، مراکز علمی و حوزوی استان قم روز‌های یکشنبه و دوشنبه تعطیل است.

در پی شیوع بیماری کرونا و انجام اقدامات پیشگیرانه برای کنترل این بیماری، روز‌های یکشنبه و دوشنبه، ۴ و ۵ اسفندماه تمام مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، مهدکودک‌ها و مراکز حوزوی استان قم تعطیل است.

 

تعطیلی مدارس گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، فردا دوشنبه پنجم اسفندماه تمامی مدارس گلستان در همه مقاطع تعطیل است.

 

تعطیلی مدارس همدان

به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و اهتمام به سلامتی دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده‌های آنان و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان در روز‌  دوشنبه پنجم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

 

تعطیلی مدارس قزوین

باتوجه به تصمیم آموزش وپرورش استان، به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان عزیز و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان قزوین دوشنبه ۹۸/۱۲/۵ تعطیل است.

 

تعطیلی مدارس مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از تعطیلی دو روزه مدارس استان به دلیل اتخاذ تصمیمات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

علیرضا سعدی پور اظهار داشت: تمامی مدارس استان دوشنبه به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل خواهد بود و هرگونه جلسه و گردهمایی آموزشی در سطح ادارات آموزش و پرورش نیز ممنوع است.

 

تعطیلی مدارس البرز

معاون استاندار البرز اعلام کرد که تمامی مدارس، مراکز آموزشی دولتی و آزاد و دانشگاه‌های این استان فردا دوشنبه تعطیل است.

درویش پور اظهار داشت: با توجه به اینکه مدارس و دانشگاه‌های این استان میزبان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود، مقرر گردید این اماکن آموزشی با هدف آماده سازی، ضدعفونی و اقدامات پیشگیرانه برای اطمینان خاطر دانش آموزان و دانشجویان در زمینه بیماری کرونا در این ۲ روز _یک شنبه و دوشنبه) آتی تعطیل گردد.

 

تعطیلی مدارس لرستان

روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد: تمام مدارس استان تا پایان هفته جاری تعطیل هستند. در این اطلاعیه آمده است: بنا به تصمیم دکتر خادمی استاندار و رئیس شورای تامین لرستان، بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس روستایی و شهری لرستان تا پایان هفته تعطیل اعلام می‌شود.

این تصمیم به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و ضدعفونی کامل مراکز آموزشی اتخاذ شده و تمامی مدارس شهری و روستایی استان در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل هستند.

 

تعطیلی مدارس بوشهر

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همه مدرسه‌های این استان تا پایان هفته جاری تعطیل شده‌است.

مجید اجرایی در این ارتباط افزود: تصمیم تعطیلی مدارس استان بوشهر به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی این استان و موافقت استانداری بوشهر به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا گرفته شد. همچنین در این فرصت مراکز آموزشی این استان به طور کامل ضد عفونی می‌شود.

 

تعطیلی مدارس کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه اعلام کرد: تمام مدارس استان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا روز‌های یکشنبه و دوشنبه (چهارم و پنجم اسفند) تعطیل است.

مجید یزدان پناه اظهار داشت: این تصمیم با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

وی افزود: در این راستا تمام مدارس دوره‌های تحصیلی مراکز آموزش علمی آزاد آموزشگاه‌های زبان انگلیسی و دیگر مراکز وابسته به آموزش و پرورش در روز‌های یکشنبه (چهارم اسفند) و دوشنبه پنجم اسفند در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل هستند.

 

تعطیلی مدارس سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس استان روز‌های یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفند جاری به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری واگیر کرونا تعطیل شد.

محمد دستورانی ابراز داشت: مدارس استان سمنان در تمام دوره‌های تحصیلی از پیش‌دبستانی گرفته تا دوره ابتدایی و متوسطه در این ۲ روز تعطیل اعلام شده است.

 

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اعلام کرد: بر اساس مصوبه کمیته پدافند غیر عامل استان و با هماهنگی‌های انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، به منظور حفظ سلامت دانش آموزان عزیز و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس و مراکز پیش دبستانی، آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی تحت پوشش آموزش و پرورش در سطح استان از روز دوشنبه مورخه ۵ اسفند تا پایان هفته جاری در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می‌گردد.

 

منبع: میزان

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا مدارس تعطیلی مدارس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روز های یکشنبه و دوشنبه مدیرکل آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان پایان هفته جاری تا پایان هفته تعطیلی مدارس مراکز آموزشی فردا دوشنبه مدارس استان مراکز آموزش تعطیل هستند تمامی مدارس تعطیل اعلام دانشگاه ها پنجم اسفند تمام مدارس نوبت صبح علمی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟

به گزارش «تابناک» به نقل از ۹ صبح، دانش آموزان تا پایان ۲۸ فروردین باید به مدرسه می‌رفتند.اما بیشتر دانش آموزان از تاریخ ۲۶ اسفندماه به مدارس نرفتند و مدارس به صورت نیمه تعطیل بود.

بعد از تعطیلات نوروز دانش آموزان از تاریخ ۱۴ فروردین باید به مدرسه بروند و مدارس دایر است.

سیزده به در که همان روز طبیعت است مصادف است با روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ و ۲۱ رمضان ۱۴۴۵ و تعطیل رسمی است. با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان و اولیا در سفر هستند و در این فکر هستند که مدارس تعطیل می‌شود احتمال می‌رود که این روز تعطیل باشد، اما طبق هر سال مدارس از روز ۱۴ فروردین به صورت حضوری باز است.

آیا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟

تا این لحظه دولت هیچ تصمیمی برای تعطیل رسمی اعلام کردن این روز نگرفته است؛ و مدارس و ادارات در روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ فعال هستند.

دیگر خبرها

  • تغییرات گسترده در شبکه‌های فارسی؛ ایران اینترنشنال هم تعطیل می‌شود
  • تعطیلی سینما‌های کرمانشاه همزمان با لیالی‌قدر
  • برنامه تعطیلی سینماهای کرمانشاه در شب های قدر
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر