Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در راستاى پیشگیرى از ابتلاى دانشجویان این دانشگاه به بیماری ناشی از کرونا ویروس در خوابگاه‌ها اقداماتی انجام دادیم. علیرضا قدردان‌مشهدی، معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در نیمه بهمن‌ماه جلسه‌ای با حضور مدیر دانشجویی، مسئول مرکز بهداشت و مدیر امور خوابگاه‌ها برگزار و در این جلسه تصمیماتی در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا در دانشگاه اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: برای اطلاع‌رسانی به دانشجویان، بروشور‌ها و پوستر‌هایی در خصوص نحوه انتقال و پیشگیری از ابتلا به کرونا تهیه‌ شده که در خوابگاه‌ها در حال نصب است. همچنین مقرر شده که سهمیه مواد شوینده در خوابگاه‌ها افزایش یابد.

قدردان‌مشهدی تأکید کرد: دانشجویان باید بهداشت شخصی را رعایت کنند و برای مثال، پیش از صرف غذا حتماً دست‌های خود را به روش توصیه‌شده، بشویند.

وى با اشاره به اینکه پوستر‌هایی در مسیر‌های پرتردد دانشگاه نصب می‌شود، گفت: همچنین در بخش آشپزخانه‌ها برای کارکنان، آشپز‌ها و سایر شاغلین، آموزش‌های لازم داده‌شده و تأکید شده است که در این محل، مواد شوینده دائماً در اختیار باشد.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: لازم است دانشجویانی که علائم تنفسی یا تب‌دارند به مرکز بهداشت دانشگاه مراجعه کنند. همچنین برای خدمت‌رسانی بهتر به دانشجویان، ساعت فعالیت مرکز بهداشت از روز شنبه (سوم اسفند) افزایش یافته و تا ساعت ۲۲ شب به کار خود ادامه می‌دهد.

وى با اشاره به دیگر اقدامات در نظر گرفته‌شده، گفت: مقرر شده که کارشناسان بهداشت حضور بیشتری در سطح خوابگاه‌ها داشته باشند تا بتوانند خدمات مشاوره و آموزشی به دانشجویان ارائه دهند.

قدردان‌مشهدی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر مشکوک بودن دانشجویی به درگیری با کرونا در دانشگاه شهید چمران اهواز مشاهده نشده است، تأکید کرد: همه این اقدامات در صورتی مؤثر هستند که دانشجویان به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند. اگرچه شستشو و ضدعفونی کردن فضا در خوابگاه‌ها و دانشکده‌ها روند معمول است، اما بر انجام دقیق‌تر و بیشتر آن با توجه به خطر ورود کرونا، تأکید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران کرونا کرونا ویروس پیشگیری معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهید هدایت الله طیب شهید شاخص دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۳
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • اقدامات پیشگیرانه در تصادفات جرحی استان سمنان تشدید شود
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به گوترش
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و جمعی دیگر از تشکل‌های دانشجویی به جنایات غزه
  • اتحادیه‌های دانشجویی: دفاع از فلسطین وظیفه همگان است
  • ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تا پایان اردیبهشت
  • اردی جهادی دانشجویان بسیجی خراسان شمالی برگزار می‌شود