Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@12:11:43 GMT

وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی را بهتر بشناسیم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۳۹۱

وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی را بهتر بشناسیم

امروز کاظم خاوازی به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از سوی رئیس جمهور معرفی شد ، مطالعه این نوشتار به آشنایی بیشتر شما با این فرد کمک می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز کاظم خاوازی رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی از سوی رئیس جمهور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری به خبرنگار فارس گفت: دولت کاظم خاوازی را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای کسب اعتماد به مجلس اعتماد کرد.

کاظم خاوازی معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات،‌آموزش و ترویج کشاورزی است.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: پیشنهاد وزیر کشاورزی در جلسه علنی مجلس اعلام وصول می‌شود و یک هفته بعد جلسه رأی اعتماد به وی برگزار خواهد شد و در این مدت کمیسیون تخصصی فرصت دارد تا سوابق، برنامه‌ها به وزیر پیشنهادی و تطبیق آن با اسناد بالادستی را مورد بررسی قرار دهد.

اما کاظم خاوازی  کیست. وی متولد 1347 دارای دو فرزند و آخرین رشته تحصیلی‌اش دکترای تخصصی با گرایش تحصیلی کشاورزی (خاک‌شناسی) است. خاوازی استاد تمام پایه 28 و در حال حاضر معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است. خاوازی پیش از این مسئولیت‌هایی نظیر معاون ترویج سازمان و سرپرست مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی، معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، رئیس مؤسسه تحقیقات خاک و آب کشور، معاون تحقیقاتی مؤسسه تحقیقات خاک و آب، معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی مؤسسه تحقیقات آب و خاک، رئیس بخش تحقیقات بیولوژیک خاک و رئیس ایستگاه تحقیقات خاک و آب کرج بوده است.

 

کاظم خاوازی لیسانس کشاورزی (خاک‌شناسی) را در سال 1370 در دانشگاه شیراز کسب کرد. همچنین فوق لیسانس همین رشته را در سال 1374 از دانشگاه تربیت مدرس و نیز دکترای این رشته را در سال 1382 از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرد.

*‌برخی سوابق و اقدامات مدیریتی و اجرایی

وی عضو مدعو فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، مجری طرح ملی نظام نوین ترویج کشاورزی کشور، راه‌اندازی مرکز ثبت و کنترل کیفی مواد کودی در کشور، مجری برنامة‌ای اقتصاد مقاومتی، شرکت‌های دانش‌بنیان و انتقال یافته‌های تحقیقاتی به عرصه، مجری برنامه اقتصاد مقاومتی آموزش بهره‌برداران از طریق رسانه جمعی، مجری مسئول طرح ملی حمایت و پشتیبانی شرکت‌های فنی و مشاوره‌ای بخش کشاورزی بخشی از اقدامات مدیریتی و اجرایی وی است.

* برخی سوابق پژوهشی

کاظم خاوازی تاکنون بیش از 150 مقاله در مجلات علمی و پژوهشی، معتبر داخلی و خارجی چاپ کرده مجری و همکاری بیش از 100 طرح پژوهشی در سطح ملی و مؤسسه‌ای بوده و بیش از 120 مقاله در همایش‌های علمی معتبر داخلی و خارجی چاپ کرده و راهنمایی و مشاوره بیش از 50 عنوان و رساله دکتری را عهده‌دار شده و سه عنوان کتاب تألیف و ترجمه کرده است. وی همچنین مدرس دانشگاه‌های معتبر داخلی در سطح دکتری و کارشناسی ارشد بوده است. 

وزیر پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی همچنین دانش فنی تولید مایه تلیقح سویا و در نتیجه جلوگیری از واردات آن به ایران را ثبت کرده است. 

خاوازی همچنان فرمولاسیون ماده حامل تولید کودهای بیولوژیک که منجر به توسعه تولید چنین کودهایی در ایران شد را ثبت کرده است.

سوابق  تکمیل تر وزیر پیشنهادی جهاد کشاوزری از این بخش     قابل دریافت است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آموزش وزیر پیشنهادی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تحقیقات وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کاظم خاوازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادی پس از جنجال صدیقی: اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده‌هایشان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد.

آنگونه که عصرایران روایت کرده، در پی افشای زمین خواری کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در حوزه علمیه ازگل، امیر دبیری مهر - استاد دانشگاه - در توئیتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

با توجه به اینکه برخی از نوانقلابی ها از اخبار مربوط به کاظم صدیقی آشفته شدند پیشنهاد می کنم برای رفع شبهه از سلامت نفس و پاکدستی مقامات بویژه حضرات روحانیون معظم و زاهد پیشه، فهرستی از اموال ١٠٠ نفر ازمقامات و روحانیون مشهور و صاحب منصب و آقازاده های محترم آن شامل ملک و زمین و شرکت و سهام و خودرو و موقوفات در اختیار و موجودی حساب و سپرده های بانکی ایشان منتشر شود تا معلوم شود سطح زندگی این عزیزان چگونه است و یکبار برای همیشه دهان یاوه گویان و شایعه پراکنان و رسانه های موافق و مخالف بسته شود و افکار عمومی خودشان آگاه شده و قضاوت کنند.

دیگر خبرها

  • پیشنهادی پس از جنجال صدیقی: اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده‌هایشان را منتشر کنید
  • موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور پیشرو درآموزش و ترویج یافته‌های تحقیقاتی
  • تحقق ۹۱ درصدی طرح جهش تولید در دیمزار‌های قزوین
  • آموزش ۵هزار نفر در دوره‌های موسسه تحقیقات دیم
  • دوره های آموزشی موسسه تحقیقات دیم برای ۵هزار نفر
  • اسماعیلی : حداقل امتیاز یک و یک دهم برای معلمان خرید خدمات در نظر گرفته خواهد شد/ آزمون داخلی برای جذب معلمان خرید خدمت برگزار خواهد شد+ فیلم
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • خرید نهال لیبل دار، ۲۹ هزار تومان از نهالستان تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است