Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی می‌گوید که تمام هزینه بلیت‌های فروخته شده به حساب هواداران سپاهان باز می‌گردد.

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ، درباره غیبت بازیکنان سپاهان در بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر گفت: به دلیل یک مشکل امنیتی که برای تیم فوتبال سپاهان پیش آمده بود، آنها با تاخیر وارد ورزشگاه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان قانونی غیبت هر تیم گفت: طبق قانون هر تیمی بعد از ۳۰ دقیقه غیبت حریف خود، می‌تواند زمین بازی را ترک کند. البته داور به تشخیص خود می‌تواند ۳۰ دقیقه دیگر مانع اتمام بازی شود. داور این تصمیم را باید بر اساس قوانینی که به آن‌ها ابلاغ شده است اتخاذ کند.

او افزود: زبیاتر این است که هردو تیم هم زمان وارد زمین مسابقات شوند اما مواقعی پیش می‌آید که یک اتفاق مانع به موقع رسیدن یکی از دو تیم به ورزشگاه می‌َشود. از جهت دیگر سازمان لیگ نمی‌تواند هر دفعه با درخواست تیم‌ها بازی‌ها را لغو و به زمان دیگری موکول کند. ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا این بازی برگزار شود.

مهدی درباره حضور نداشتن تماشاگران در دیدارهای ورزشی این هفته نیز گفت: نهادهای نظارتی به سازمان لیگ ممنوعیت حضور تماشاگران در بازی‌ها را ابلاغ کردند و ما هم به منظور پیش گیری از این ویروس از تصمیم آن‌ها پیروی کردیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ  در پاسخ به این سوال که تکلیف بلیت‌های فروخته شده چه می‌شود؟ گفت: تمام افرادی که بلیت این بازی‌ها را خریداری کرده‌اند، تمام هزینه آن یا در حساب آن‌ها ذخیره می‌شود و یا به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتبال ایران تيم فوتبال سپاهان تيم فوتبال پرسپوليس سهیل مهدی استانی ورزشی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای، از ورود سیستم هدست های جدید به داخل کشور خبر داد تا مسابقات باقیمانده از لیگ برتر، با این دستگاه ها برگزار شود.

در اطلاعیه فدراسیون آمده است: پنج سیستم جدید هدست داوری فوتبال با برند وکرو که بهترین نوع هدست های داوری در جهان فوتبال است امروز وارد کشور شد تا در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

آذر ماه سال گذشته اولین سری از این هدست ها خریداری شد و در اختیار کمیته داوران قرار گرفته بود و طبق اعلام قبلی سری جدید هدست ها امروز به کشور وارد شد و از هفته بیست و چهارم تمامی داوران در مسابقات لیگ برتر از این سیستم های رادیویی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • یک حکم انضباطی و مالی دیگر علیه سپاهان
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری