Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود تابش درمورد شرایط برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: هرچقدر مسئولان تلاش کردند این بازی به تعویق بیفتد به نتیجه نرسیدیم. خیلی تلاش کردیم با توجه به شرایط حساسی که وجود دارد این بازی به تعویق بیفتد، اما در نهایت این امر ممکن نشد. بحث این است که حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا تهدید کرده و عربستان هم منتظر سوءاستفاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: همین حالا جنجال راه انداخته‌اند که میزبانی باشگاه‌های آسیا را از تهران می‌گیرند؛ این در حالی است که بسیار تلاش شد که حق ایران ضایع نشود. حتی میزبانی‌های تیم ملی هم به خطر افتاد و قطعاً از ایران می‌گیرند. دستور کلی از سطوح بالا صادر شده که به دلیل سلامتی مردم تمام مسابقات لغو شود. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: قرار بود مسابقات به تعویق بیفتد، اما سپس اعلام شد که رقابت‌ها باید بدون حضور تماشاگران برگزار شود. دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در تهران بدون تماشاگر برگزار می‌شود و از فردا تا زمانی که خطر ویروس کرونا برطرف شود تمام مسابقات برگزار می‌شود چون می‌گویند فرصتی نداریم. در حال حاضر مسابقات از فردا در سطوح بدون حضور تماشاگران مختلف برگزار می‌شود.

تابش عنوان کرد: از استانداری تماس گرفتند و خواستند که ما به آنجا برویم. با مقام‌های استان ملاقاتی داشتیم و تلاش کردیم که این بازی به تعویق بیفتد. بازی حساسی است و دوست داشتیم این مسابقه با حضور تماشاگران‌مان برگزار شود، اما به هدف خود نرسیدیم. برخی از هواداران از هتل مانع از حضور تیم در ورزشگاه شدند. ما چاره‌ای نداشتیم. خیلی تلاش کردیم که بازی یا با حضور تماشاگران برگزار شود و یا اینکه به زمان دیگری موکول شود، اما با این درخواست‌های ما موافقت نشد.

وی افزود: بحث کشوری است و امکان دارد شرایط میزبانی ما برای مسابقات تیم ملی و جام باشگاه‌های آسیا هم به خطر می‌افتد و همین الان هم به خطر افتاده است. دو روز است که با مسئولان مختلف درحال رایزنی هستیم. ما معتقدیم که غیر از بازیکن، ممکن است سایر نفرات و عوامل برگزاری مسابقه در خطر ابتلا به کرونا قرار بگیرند. به هر حال خبرنگاران و نیروی انتظامی و نفرات صداوسیما در ورزشگاه حضور دارند و ممکن است خطر آنها را هم تهدید کند. همه این موارد را ما اعلام کردیم، اما دستور صادر شده که به دلیل منافع ملی این بازی‌های بدون تماشاگر برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهار داشت: میزبانی ما برای مسابقات آسیایی هم به خطر افتاد. ما می‌توانیم از قطر و امارات میزبانی کنیم که با این شرایط آن هم به خطر می‌افتد. از همه مهمتر بازی‌های تیم ملی که ما میزبان عراق و بحرین هستیم هم تحت تاثیر این اتفاقات قرار می‌گیرد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس پرسپولیس سپاهان ویروس کرونا مسعود تابش تعویق بازی بازی به تعویق بیفتد حضور تماشاگران برگزار شود تلاش کردیم هم به خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد