Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سهیل مهدی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر شبکه سه اظهار داشت: من با سرپرست دو تیم صحبت کرده‌ام و بازی سپاهان و پرسپولیس برگزار می‌شود یک مشکل ایمنی و امنیتی برای سپاهان پیش آمده بود که با مدیریت یگان ویژه این مسأله حل شد.

 

وی در مورد اینکه مگر نباید نیم ساعت منتظر حریف بود و بعد سوت زده شود، گفت: بله، اما شرایط تعامل هم وجود دارد کمک می‌کنیم این مسابقه برگزار شود قشنگ‌تر این است که هر دو تیم همزمان با هم وارد زمین شوند اما داور طبق آئین‌نامه می‌تواند نیم ساعت دوم هم برای حریف صبر کند و این به تشخیص داور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی در مورد اینکه چرا مسابقه بدون تماشاگر برگزار می‌شود، گفت:‌نهادهای نظارتی و بهداشتی کشور دستورالعملی به ما دادند که ما به واسطه آن و برای کنترل شیوع ویروس کرونا به آن گردن نهادیم.

 

وی تصریح کرد: بارها در رسانه‌ها گفته شده تأخیر نیم ساعته در برگزاری مسابقه بی‌احترامی به شخصیت مسابقه است. من تلاش می‌کنم این بحران را جمع کنم و تصاویر زنده بازی پرسپولیس و سپاهان را در تلویزیون دیدم.

 

وی در مورد وضعیت پول بلیت تماشاگران خریداری شده گفت: چون پرداخت‌ها الکترونیک بوده به ما تضمین داده شده که این پول یا در حساب هواداری ذخیره می‌شود یا به صاحب حساب برگردانده می‌شود.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سهیل مهدی سپاهان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

 در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال تیم‌های پورتو و گیمارش مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود یاران مهدی طارمی خاتمه پیدا کرد.

با این نتیجه پورتو که بازی رفت را هم یک بر صفر برده بود، با نتیجه ۴ بر یک در مجموع دو بازی پیروز و راهی فینال شد.

در این مسابقه مهدی طارمی ۸۵ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و توانست گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. همچنین وی در این مسابقه یک کارت زرد هم دریافت کرد.

بازی فینال جام حذفی پرتغال روز ششم خرداد بین تیم‌های پورتو و اسپورتینگ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: داور قوی سوت زد
  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام