Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:03:45 GMT

انتقاد باشگاه شهرخودرو از تصمیم مسوولان ورزشی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۵۴۶

انتقاد باشگاه شهرخودرو از تصمیم مسوولان ورزشی

به گزارش روز یکشنبه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان، وحید علیپور در خصوص برگزاری بازی این تیم با تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان افزود: قرار بود بازی ما با تیم نفت مسجد سلیمان با حضور تماشاگران برگزار شود اما به یکباره اعلام شد که هواداران نمی‌توانند در این مسابقه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: ما هم موافق رعایت موازین بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا هستیم اما این سیاست یک بام و دو هوا زیبنده ورزش ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بازی های تیم شهرخودرو در چند هفته گذشته همواره خارج از خانه بوده است و حالا که قصد داشتیم از حمایت هواداران استفاده کنیم می‌گویند نمی‌شود.

علیپور افزود: مگر بازیکنان و عوامل تیم ها و عوامل برگزاری مسابقه نفس نمی‌کشند، پس چرا بازی را برگزار می‌کنند؟. این یک تصمیم اشتباه است که فقط باعث متضرر شدن باشگاه های میزبان می‌شود. 

وی ادامه داد: در این موضوع اعتراض رسمی خود را اعلام می‌کنیم و به دنبال این بودیم تا مسابقه تیم ما نیز لغو شود و بازی در زمان دیگری که بتوانیم از وجود هواداران استفاده کنیم برگزار شود.

وی گفت: این حق مسلم هواداران است که بعد از تعطیلات و پیشگیری‌های لازم برای بیماری کرونا، در فضایی مناسب و با آرامش به دیدن بازی تیم‌های محبوب خود در ورزشگاه بپردازند.

شهرخودرو و سپاهان: بازی‌های‌ما را لغو کنید

به دنبال اطلاعیه ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا در ورزش و عدم توجه به لغو دیدارهای دو تیم فوتبال لیگ برتری سپاهان و شهرخودرو با تیم‌های رقیبشان، این دو باشگاه در بیانیه مشترک خواستار لغو مسابقات امروز خود شدند.

در این بیانیه آمده است: فوتبال بدون حضور تماشاگران یک رقابت بی روح و بدون جذابیت می‌باشد و این حق تیم های فوتبال است که از خواسته به حق هواداران خود یعنی حضور و حمایت در بازی هایی که میزبان هستند برخوردار باشند.

این بیانیه می‌افزاید: طی چند روز گذشته با شیوع بیماری کرونا در کشور همه به دنبال مقابله با این بیماری هستیم تا هموطنانمان آسیب نبینند اما اطلاعیه ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا در ورزش و لغو تمام مسابقات ورزشی به غیر از سه مسابقه لیگ برتر که قرار است امروز برگزار شود، تعجب همه را در بر داشت.

در ادامه بیانیه آمده است: بی شک هیچ یک از باشگاه های سپاهان و شهرخودرو، به هیچ وجه خواهان به خطر افتادن سلامتی مردم و هواداران نیستند، اما آیا فقط سلامتی هواداران اهمیت دارد و اگر سلامتی بازیکنان و سایر عوامل مسابقه به خطر بیفتد، مهم نیست؟ نکته دیگر اینکه در شرایط حساس مسابقات لیگ برتر که بازی‌ها و امتیازات بسیار اهمیت دارد، اگر این بازی‌ها بدون تماشاگر باشد، حق میزبانی ما از بین می‌رود و انتظار می‌رود سازمان لیگ در لغو این مسابقه ها اقدام عاجل انجام دهد تا حقی ضایع نگردد.

دیدار تیم فوتبال شهرخودرو خراسان با تیم نفت مسجد سلیمان در مشهد و مسابقه تیم سپاهان اصفهان با تیم پرسپولیس در اصفهان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از دقایقی قبل آغاز شد.

گفته می‌شود اعضای تیم سپاهان لحظاتی پس از آغاز مسابقه، زمین بازی را ترک کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان نفت مسجد سلیمان شهر خودرو مشهد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان نفت مسجد سلیمان شهر خودرو مشهد ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان نفت مسجد سلیمان شهر خودرو مشهد شیوع بیماری کرونا نفت مسجد سلیمان بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس

جدا از حواشی داوری، اما هواداران رئال مادرید حرکتی زیبا را در برنابئو به نمایش گذاشتند.

طرفداری | دیدار جذاب رئال مادرید و بارسلونا با کامبک شاگردان آنچلوتی با نتیجه 3-2 به سوی مادریدی‌ها به پایان رسید.

این مسابقه که صحنه‌های داوری هم در آن کم نداشت، اوقات طرفداران بارسا را در اواخر نیمه اول با مصدومیت فرنکی دی یونگ تلخ کرد. در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول و در جدالی که دی یونگ با فده والورده بر سر تصاحب توپ داشتند، والورده پس از زدن توپ با دی یونگ برخورد کرد و همین امر باعث مصدومیت هافبک هلندی بلوگرانا شد.

هواداران رئال مادرید اما پس از مصدومیت فرنکی دی یونگ و وقتی که او با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد، او را به شدت در استادیوم سانتیاگو برنابئو تشویق کردند و جلوه‌هایی زیبا از اخلاق را در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند. با انجام تست‌های پزشکی پس از ال‌کلاسیکو باید دید که هافبک هلندی تا چه اندازه از میادین دور خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس

تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم توسط هواداران رئال مادرید در استادیوم برنابئو / ویدیو  

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)