Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدال شاگردان تارتار و سر آسیایی به سود شهر خودرو به پایان رسید.

طرفداری- از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های شهر خودرو مشهد و نفت مسجد سلیمان به مصف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-1 به سود شهر خودرو به پایان رسید.

شهر خودرو: 

سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد قاضی، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری، روح‌الله سیف‌اللهی، میلاد سرلک، حسن جعفری، امین قاسمی‌نژاد و حسین مرادمند

نفت مسجد سلیمان:

احمد گوهری، حامد نورمحمدی، مجید عیدی، آرمان قاسمی، پیام ملکیان، میثم نقی زاده، صادق صادقی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، احمد الجبوری و عماد میرجوان 

نفت مسجد سلیمان در نیمه نخست بسیار هوشمندانه بازی کرد و موفق شد روی یک ضربه کرنر از اشتباه بازیکنان شهر خودرو استفاده کند و توسط حامد نور محمدی به گل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان تارتار در ادامه بازی موفق شدند به خوبی بازی را کنترل کنند و مانع از گلزنی شاگردان سرآسیایی شوند. حملات شهر خودرو در این نیمه فایده ای در بر نداشت و این شاگردان تارتار بودند که موفق شدند با کنترل بازی با نتیجه 1-0 به رختکن بروند. نفت مسجد سلیمان می توانست به گل دوم برسد اما ضربه مهاجم این تیم از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

شهر خودرو در نیمه دوم بر فشار حملات خود افزود اما این نفت مسجد سلیمان بود که در 15 دقیقه ابتدایی این نیمه به خوبی دفاع می کرد و چشم به ضد حملات داشت. مقاومت گوهری و نفت مسجد سلیمان بالاخره شکسته شود. حرکت انفرادی زیبای امین قاسمی نژاد و شوت این بازیکن دور از دستان گوهری به گل نخست شهر خودرو تبدیل شد. شهر خودرو در دقیقه 93 گل پیروزی بخش خود را به ثمر رساند. در شلوغی محوطه جریمه توپ به مرادمند رسید و شوت این بازیکن دور از دستان گوهری به گل دوم شهر خودرو مبدل شد. در نهایت این بازی با نتیجه 2-1 به ود شهر خودرو به پایان رسید.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته

مردم با شجاعت برای نجات راننده وارد عمل شده و موفق به بیرون کشیدن وی از خودروی آتش گرفته شدند.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها
  • صعود قاطعانه شاگردان شمسایی