Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

اسحاق جهانگیری با تاکید بر اینکه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و هکاری همه دستگاه ها و آحاد جامعه است، گفت: مردم عزیزمان با رعایت نکات بهداشتی کمک کنند تا از انتشار و تکثیر این ویروس جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا از اختیارات کامل برخوردار است، تصریح کرد: همه دستگاه ها، نهادها و بخش خصوصی مکلف هستند همراهی و همکاری لازم را با این ستاد برای مقابله با ویروس کرونا انجام دهند.

وی با تاکید بر فعالیت کمیته های مختلف ذیل ستاد متناسب با وضعیت پیش رو، افزود: استانداری ها، دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف نیز باید همگی پای کار باشند و پیش از هر گونه تصمیم گیری در خصوص اقدامات خود برای مقابله با ویروس کرونا، باید هماهنگی های لازم را با این ستاد انجام دهند.

در این جلسه که وزرای آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت، رییس سازمان مدیریت بحران کشور و رییس سازمان پدافند غیرعامل نیز حضور داشتند، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از آخرین تعداد ابتلا به ویروس کرونا در کشور ارائه کرد و گفت: براساس تصمیم گیری های انجام شده مواردی که آزمایش آنها مثبت شده در شرایط ایزوله و سایر موارد که مشکوک به ویروس کرونا هستند تحت نظر قرار می گیرند.

نمکی با تاکید بر اینکه سازماندهی مناسبی زیرمجموعه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا صورت گرفته، گزارشی از کمیته های ذیل این ستاد و فعالیت آنها ارائه و خواستار هماهنگی و همراهی همه دستگاه ها، استان ها و نهادهای مختلف برای نتیجه گیری هر چه بهتر در روند مقابله با ویروس کرونا شد.

کد خبر 4861205 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: راه و شهرسازی خبرگزاری مهر آموزش و پرورش سازمان پدافند غیرعامل هیئت دولت اسحاق جهانگیری انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی 22 بهمن چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی محمد جواد ظریف ایران قاسم سلیمانی عباسعلی کدخدایی حسن روحانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمدجواد ظریف مقابله با ویروس کرونا پیشگیری و مقابله همه دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت

رییس دانشگاه شاهد با تاکید بر اینکه این نظام جمهوری اسلامی حق دارد دانشگاهی داشته باشد که دانشجویان متناسب با ارزش‌های خود تربیت کند، گفت: در حوادث ۱۴۰۱ حتی یک مورد بی‌احترامی به نظام از سوی دانشجویان ندیدیم.   به گزارش ایسنا، احمد چلداوی در نشست خبری که امروز در ساختمان معاونت پژوهشی دانشگاه شاهد برگزار شد، به تحصیل بیش از ۶۰۰۰ دانشجو در سطوح مختلف در دانشگاه اشاره کرد و گفت: جمعیت دانشجویی این دانشگاه متشکل از ۵۰ درصد دختر و ۵۰ درصد پسر است. همچین تعداد ۳۴۴ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد مشغول تدریس هستند.   رییس دانشگاه شاهد با بیان اینکه در حال حاضر سرانه متوسط مقالات بین المللی این دانشگاه  ۱/۵ مقاله به ازای هر استاد است، اظهار کرد: در حوزه پژوهش نیز بودجه پژوهشی دانشگاه شاهد ۱۰ برابر شده است و پژوهانه اساتید نیر به همین میزان افزایش یافته است.   وی همچنین از راه اندازی یک‌هزار متر مربع مرکز نوآوری و  مرکز رشد دانشگاه شاهد خبر داد و گفت: قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در طول دو سال اخیر ۱۷ برابر و مبلغ آن نیز ۱۴ برابر شده است.   رییس دانشگاه شاهد با اشاره به اینکه این دانشگاه وابسته بنیاد شهید است، افزود: پذیرش دانشجو در این دانشگاه به واسطه کنکور سراسری و به صورت غیر متمرکز است و چهار برابر ظرفیت دانشجو به این دانشگاه معرفی که با برگزاری مصاحبه دانشجویان نهایی پذیرش می‌شوند.   چلداوی گفت: خوابگاه متاهلی نداشتیم و در اولین اقدام یک خوابگاه ۳۳ واحدی در مرحله تدوین نقشه است که در محوطه دانشگاه احداث خواهد شد. همچنین در سال جاری ۲۰ هزار مترمربع به فضای آموزشی دانشگاه در حوزه پزشکی اضافه خواهد شد که احداث آن از خرداد ماه آغاز می‌شود.   وی با بیان اینکه دانشگاه شاهد سیاست زده نیست، اما منفعل سیاسی هم نیست، گفت: در حوادث ۱۴۰۱ حتی یک مورد بی‌احترامی به نظام در بین دانشجویان این دانشگاه ندیدیم و دانشجویان درگیر مسائل نشدند، در واقع نظام جمهوری اسلامی حق دارد دانشگاهی داشته باشد که دانشجویان متناسب با ارزش‌های خود تربیت کند و دانشگاه شاهد همان دانشگاه مورد نظر است.   عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: تعداد زیادی گردهمایی دانشجویی داشتیم و مناظره‌های سیاسی برگزار کردیم و در دو سال اخیر ۸۹۹ عنوان برنامه تشکل‌ها برگزار کردند.   رئیس دانشگاه شاهد در ادامه با اشاره به واگذاری دیپلماسی علمی جبهه مقاومت به این دانشگاه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: براساس این ماموریت داشگاه شاهد باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهد که سال گذشته ۵۰ دانشجو را از کشورهای مختلف مقاومت بورسیه کردیم و امسال نیز این تعداد افزایش خواهد یافت که در رشته‌های مختلف دانشجویان ۱۸ کشور را جذب و تربیت خواهیم کرد.   وی خاطرنشان کرد: بودجه این ماموریت به صورت جداگانه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به دانشگاه شاهد اختصاص داده شده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آموزش غسالی به دانشجویان در غسالخانه بهشت زهرا (عکس) رییس دانشگاه شاهد : دانشجویان را مجبور نمی‌کنیم چادر بپوشند، اما غیر چادری نمی‌پذیریم

دیگر خبرها

  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • مراقب نیش ها باشید!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • پاکستان علاقه‌مند و نیازمند به گسترش همکاری‌ها با ایران است
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد