Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@23:21:09 GMT

یمارستان محب یاس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۷۰۲

یمارستان محب یاس

به گزارش صدای ایران اين بيمارستان در شهرستان تهران واقع شده و بيمارستاني دانشگاهی – آموزشی است  .  بیمارستان میرزا کوچک خان با نام سابق شوروی در سال ۱۳۴۴ ، در خیابان پیچ شمیران با ظرفيت 350 تخت ثابت, تأسيس, سپس در سال۱۳۶۲ ، با نام میرزا کوچک‌خان به خیابان میرزای شیرازی منتقل شد و در حال حاضر 118 تخت داير دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساحت ساختمان بیمارستان ۱۰۰۰۰ مترمربع و در پنج طبقه ‌است‌ 
هیئت علمی بیمارستان ۲۴ نفر هستند، ولی در مجموع کادر پزشکی بیمارستان را ۳۴۷ نفر تشکیل می‌دهند. مسجد کوچک الزهرا نیز در حیاط بیمارستان ساخته شده است‌.  

بیمارستان محب یاس تهران (میرزا کوچک خان جنگلی) از جمله بیمارستان‌های تخصصی زنان و زایمان مجهز در تهران است.این مرکز در سال 1362 تاسیس گردید. در سال 1388 نام بیمارستان میرزاکوچک خان به نام بیمارستان جامع زنان تهران (محب یاس) تغییر یافت.
این مرکز اولین بیمارستان تخصصی زنان و زایمان در ایران بوده و دارای قدمتی بیش از 70 سال می باشد که در سال 1362 از بیمارستان زنان سابق (جهانشاه صالح ) واقع در پیچ شمیران به بیمارستان شوروی سابق منتقل و با نام بیمارستان میرزاکوچک خان به عنوان مرکز درمانی، آموزشی وپژوهشی زنان به فعالیت خود ادامه داد. در سال 1388 نام بیمارستان میرزاکوچک خان به نام بیمارستان جامع زنان تهران تغییر یافت.این بیمارستان دارای 210 تخت بستری در 14 بخش، اورژانس با 12 تخت تحت نظر و یک تالار جراحی با 10 اتاق عمل می باشد.

آدرس :
تهران - میدان ولیعصر - خیابان کریم خان - خیابان استاد نجات الهی شمالی (ویلا) - نبش کوچه چهارم - بیمارستان جامع زنان محب یاس 
تلفن :
02142046


نوع بیمارستان : 
دولتی – خصوصی
تخصص بیمارستان : 
تخصصی زنان و زایمان
نهاد ها و بیمه های طرف قرارداد با:
• بیمه تامین اجتماعی
• بیمه خدمات درمانی
• بیمه نیروهای مسلح
• بیمه کمیته امام خمینی

سیستم نوبت دهی :
• تلفنی :  88900002 ، 02142046

• اینترنتی : دارد مراجعه به وب سایت
• اس ام اس : 50005763914

دسترسی به خطوط BRT و مترو :
دسترسی به مترو : ایستگاه شهید مطهری خط 3
دسترسی به BRT : خط راه آهن تجریش ایستگاه قدس
فضای استراحت و تفریحی در بیمارستان : دارد
خدمات ویژه و خدمات تخصصی بیمارستان : سنجش تراکم استخوان ، ژنتیک مولکولی – FNA ، شیمی درمانی 
بخش رسیدگی به شکایات :
معاونت درمان دانشگاه 66720438-66705172
دانشگاه علوم پزشکی تهرانک 81634114

ساعات ملاقات :
 همه روزه از  ساعت 15 تا 16 

 در روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 11 صبح



تعداد تخت :
126

بخش های بستری بیمارستان :
CCU-ICU جنرال-ارتوپدی-جراحی زنان و زایمان-جراحی عمومی-چشم-داخلی -جراحی مغز و اعصاب -POST CCU و قلب-ENT-ارولوژی-NICU-نوزادان-اطفال

بخش های ستاره دار :
اتاق عمل IVF-عمل سرپائی-لیبر-پست پارتوم-اتاق عمل بزرگ-IUI-تحت نظر اورژانس-تخت زایمان-درمانگاه اورژانس

بخش های کلینیکی :
درمانگاه ارولوژی-درمانگاه اطفال-درمانگاه انکولوژی-درمانگاه اورژانس-درمانگاه بیهوشی OK عمل-درمانگاه جراحی عمومی-داخلی گوارش-پره ناتال-ژنیکولوژی-تنظیم خانواده-ویژه زنان-واکسیناسیون-نازایی-IVF-درمانگاه قلب-ویزیت معمولی انکولوژی-جراحی-متخصص داخلی-تغذیه-درمانگاه ایمونولوژی-درمانگاه پوست-درمانگاه فیزیوتراپی-درمانگاه غدد-درمانگاه عفونی-درمانگاه منوپوز-طب ورزش-داخلی خون ( آنکولوژی )-درمانگاه مغز و اعصاب

بخش های پاراکلینیک :
درمانگاه ارولوژی-درمانگاه اطفال-درمانگاه انکولوژی-درمانگاه اورژانس-درمانگاه بیهوشی OK عمل-درمانگاه جراحی عمومی-داخلی گوارش-پره ناتال-ژنیکولوژی-تنظیم خانواده-ویژه زنان-واکسیناسیون-نازایی-IVF-درمانگاه قلب-ویزیت معمولی انکولوژی-جراحی-متخصص داخلی-تغذیه-درمانگاه ایمونولوژی-درمانگاه پوست-درمانگاه فیزیوتراپی-درمانگاه غدد-درمانگاه عفونی-درمانگاه منوپوز-طب ورزش-داخلی خون ( آنکولوژی )-درمانگاه مغز و اعصاب

درمانگاهها :  
درمانگاه ارولوژي-درمانگاه اطفال-درمانگاه انكولوژي-درمانگاه اورژانس- درمانگاه بيهوشي OK عمل-درمانگاه جراحي عمومي-داخلي گوارش-پره ناتال-ژنيكولوژي- تنظيم خانواده-وِيژه زنان-واكسيناسيون-نازايي-IVF-درمانگاه قلب-ويزيت معمولي انكولوژي- جراحي-متخصص داخلي- درمانگاه ايمونولوژي-درمانگاه پوست- درمانگاه فيزيوتراپي- درمانگاه غدد-درمانگاه عفوني- درمانگاه منوپوز

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران تهران دانشگاهی آموزشی پیچ شمیران زایمان بیمارستان محب یاس شوروی آدرس بیمارستان آدرس میدان ولیعصر کریم خان دولتی خصوصی تامین اجتماعی نیروهای مسلح کمیته امداد امام خمینی اینترنت مترو مترو تهران درمانگاه درمانگاه اورژانس نام بیمارستان زنان و زایمان کوچک خان محب یاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تنظیم بازار و کاهش تلفات رانندگی تا استقبال از گردشگری داخلی در نوروز ۱۴۰۳ تهران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار، فرماندار و رییس ستاد خدمات سفر تهران با اشاره به جمع بندی گزارش کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد خدمات سفر، اظهار داشت: براساس گزارشات ارسالی از ۱۲ کمیته ستاد خدمات سفر به فرمانداری تهران خوشبختانه شاهد روند رو به کاهش میزان تصادفات در حوزه فوتی و جرحی هستیم به طوری که در حوزه درون شهری تهران شاهد ۴۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی در ادامه با اشاره به میزان سرویس دهی به مسافران نوروزی در حوزه پایانه‌های اتوبوسی بیان کرد: در حمل و نقل برون شهری در تهران از ابتدای آغاز سفر‌های نوروزی تا کنون ۴۰ هزار مورد سرویس عمومی از مبدا تهران به دیگر نقاط کشور ثبت شده است، مطابق این آمار تعداد مسافر خروجی از شهر تهران ۴۰۸۰۸۵ نفر و تعداد مسافر ورودی به تهران ۲۴۲۳۰۹ نفر از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بوده است.

فرماندار تهران با اشاره به آمار‌های پرواز از فرودگاه بین المللی مهرآباد در سفر‌های نوروزی اذعان کرد: از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون بیش از ۲۱۰۰ مورد پرواز در فرودگاه بین المللی مهرآباد ثبت شده که از این طریق ۲۳۰ هزار نفر مسافر پذیرش شدند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رصد بازار در راستای جلوگیری از تخلفات در حوزه‌های کالا‌های اساسی و عید نوروز تاکید کرد: تاکنون با ثبت ۱۳۷۰ مورد بازرسی از بازار در ایام نوروز توانستیم رصد خوبی را در تامین کالا‌های اساسی و جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی انجام دهیم و این رصد همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دار خواهد بود.

قیومی با اشاره به آمار ورود مسافران نوروزی به تهران و بهره مندی از هتل‌ها و مهمانپذیر‌ها خاطرنشان کرد: از آغاز سفر‌های نوروزی روزانه به صورت میانگین ۱۴ هزار نفر از این مراکز بهره‌مند شدند و سطح اشغال این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها نیز به طور میانگین ۶۰ الی ۷۰ درصد بوده است.

فرماندار تهران افزود: در این آمار مشخص شده است که از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین ۱۹۶ هزار نفر شب اقامت در اقامتگاه‌های رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر‌ها انجام شده است.

معاون استاندار تهران تصریح نمود، برگزاری ۷۰۰ تور تهرانگردی به صورت رایگان برای شهروندان، برگزاری برنامه برای گروه‌های خاص، روزه اولی‌ها، معلولین، سالمندان، تور کودک، برپایی ۱۰۰ ایستگاه اطلاع رسانی در تمام مناطق شهر تهران و توزیع ۱۵۰ هزار نقشه گردشگری و کتابچه گردشگری کودک و نیز توزیع ۱۰۰ هزار بن تخفیف استفاده از مراکز تفریحی و گردشگری تهران از سایر برنامه‌ها بوده است.

رییس ستاد خدمات سفر تهران در پایان با اشاره به رشد حوزه گردشگری داخلی در نوروز ۱۴۰۳ شهر تهران، یادآور شد: خوشبختانه در حوزه بازدید از مناطق گردشگری تهران رشد خوبی را شاهد بودیم و تهران تاکنون جز ۳ شهر پربازدید در حوزه موزه‌ها و آثار تاریخی و فرهنگی شناخته شده که در مجموع میزان بازدید از مناطق گردشگری جنوب تهران و نیز منطقه ۱۲ بیشترین آمار گردشگر را به خود اختصاص داده است و مطابق این آمار تعداد یک میلیون و دویست هزار بازدید از مراکز تفریحی شامل موزه‌ها، جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، طبیعت‌گردی و جاذبه‌های شهری نظیر پل طبیعت، برج میلاد، دریاچه چیتگر و... انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • انجام ۳۳۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های استان فارس در هشتمین روز نوروز
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است
  • انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس
  • دومین دستگاه سونوگرافی پرتابل در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • انجام عمل جراحی پیچیده شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • از تنظیم بازار و کاهش تلفات رانندگی تا استقبال از گردشگری داخلی در نوروز ۱۴۰۳ تهران
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • انجام عمل جراحی شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • خدمت رسانی به بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ مراجعه کننده به بیمارستان نی ریز
  • ۱۴۲ عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انجام شد