Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:15:32 GMT

کشف ۱۲ کیلو شیشه از قطار تهران آنکارا 

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۷۶۱

کشف ۱۲ کیلو شیشه از قطار تهران آنکارا 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت پلیس، سرهنگ حشمت اله ملکی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن کشور حین کنترل قطار بین المللی تهران آنکارا به دو نفر به هویت معلوم مظنون و در بازرسی از چمدان‌های همراه مسافران به ۹ توب لباس سنتی ترمه بسته بندی شده مشکوک می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی لباس‌ها مشخص شد متهمان آستر لباس‌ها را به شیشه آغشته کرده اند و از این طریق قصد حمل آن به کشور ترکیه را داشتند که با هوشیاری ماموران از قصد شوم خود باز ماندند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه در این راستا دو متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: پس از اقدامات به عمل آمده، مقدار ۱۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه از لباس‌های مذکور استخراج شد و متهمان در بازجویی اولیه ادعا کردند لباس‌ها را از شخصی به هویت معلوم دریافت و مقرر بوده که پس از تحویل در شهر آنکارا هر کدام مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به عنوان دستمزد دریافت کنند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با اشاره به تشکیل پرونده قضائی و تحویل متهمان به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: مبارزه جدی با افراد سودجو و سوداگران مرگ که قصد ترانزیت مواد مخدر و کالای قاچاق از طریق خطوط ریلی را دارند به صورت ویژه در دستور کار پلیس راه آهن کشور قرار دارد.

کد خبر 4861172

منبع: مهر

کلیدواژه: ماده مخدر شيشه مواد مخدر پلیس شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش انتخابات 98 قوه قضاییه شهر تهران محسن حاجی میرزایی آتش نشانی مترو نیروی انتظامی دستگیری سارق کرونا قاسم سلیمانی پلیس راه آهن کشور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز