Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@20:05:49 GMT

دیدار سپاهان - پرسپولیس لغو شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۷۹۴

تیم فوتبال پرسپولیس ورزشگا نقش جهان را ترک کرد. ناطقان: اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از عدم حضور تیم سپاهان در زمین مسابقه، تصمیم به ترک ورزشگاه نقش جهان گرفتند. دیدار سپاهان و پرسپولیس قرار بود ساعت ۱۶:۴۵ آغاز شود که به علت نرسیدن به موقع تیم سپاهان به ورزشگاه نقش جهان به ساعت ۱۶:۴۵ موکول شد. در این ساعت هم با وجود اینکه بازیکنان پرسپولیس و تیم داوری در زمین حاضر بودند خبری از حضور تیم میزبان در زمین مسابقه نشد تا با تصمیم داور و ناظر مسابقه بازی لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این اتفاق اعضای تیم پرسپولیس تصمیم گرفتند ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه نقش جهان را ترک کنند. منبع: ایسنا برچسب ها: سپاهان ، پرسپولیس ، لغو دیدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس لغو دیدار نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از چهار سال توانست نقش جهان را دست پر ترک کند و اولین امتیاز خود را از سپاهان در ورزشگاه خانگی‌اش بگیرد.

سپاهانی ها که در کورس قهرمانی حضور داشتند مقابل تیمی به میدان رفتند که در این مسابقه یک امتیاز هم برای آنها برای بقا در لیگ برتر ارزشمند است و در این مسابقه شاگردان الهامی به حداقل هدف خود که کسب امتیاز بود دست پیدا کردند.

این در حالی است که نساجی هر زمان در ورزشگاه سپاهان به میدان رفته بود بازنده از میدان خارج شده بود و کسب امتیاز را تجربه نکرده بود.

با این تساوی سپاهان تاحدود زیادی کورس قهرمانی را ترک کرد و با توجه به حواشی و شعارهایی که در ورزشگاه داده شد شرایط مطلوبی برای ادامه لیگ ندارد اما در مقابل کسب امتیاز از تیم چهارم جدول برای بازیکنان نساجی نقطه‌ای امیدوار کننده بود که ادامه لیگ را با انگیزه بیشتری به میدان بروند.

نساجی در حال حاضر با 16 امتیاز در قعر جدول لیگ برتر حضور دارد و پس از آنها صنعت نفت با 16 امتیاز و استقلال خوزستان با 19 امتیاز حضور دارند و برای بقا در لیگ تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دیدار سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • تقدیری که در نقش جهان دیده نشد (عکس)
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!
  • امید و عیسی و یک دونده| عاملان برد پرسپولیس، به جز داور!