Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:26:56 GMT

دستگیری سارق حرفه‌ای در فرودگاه مهرآباد 

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۷۹۹

دستگیری سارق حرفه‌ای در فرودگاه مهرآباد 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن یاردوستی در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: با طرح شکایت از سوی یکی از مسافران تبعه کشور عراق که قصد عزیمت به مشهد مقدس از فرودگاه مهرآباد را داشت، مشخص شد سارق با جلب اعتماد و استفاده از شگرد بیهوشی اقدام به سرقت اموال و مدارک هویتی وی کرده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع تیمی متشکل از کارشناسان و کارآگاهان مجرب برای دستگیری سارق در پلیس فرودگاه مهرآباد تشکیل و پس از بازبینی و پایش دوربین‌های مدار بسته مشخص شد، سارق با استفاده از قهوه آغشته به قرص خواب آور اقدام به بیهوش کردن این تبعه خارجی کرده و با استفاده از فرصت ایجاد شده تمامی اموال و مدارک همراه مالباخته را سرقتمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: همکاران ما با انجام کار اطلاعاتی گسترده هویت سارق سابقه دار را شناسایی و با مشخص شدن محل اقامت وی در یکی از هتل‌های جنوب تهران با اخذ دستور قضائی و تحقیقات محلی موفق به دستگیری متهم شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سرعت عمل خوب کارآگاهان پلیس فرودگاه مهرآباد در شناسایی و دستگیری متهم سبب شد سارق فرصت فروش اموال سرقتی را نداشته باشد و تمام وجوه نقد و اموال سرقتی بدون کم و کاست تحویل مال باخته شد.

سرهنگ یاردوستی متذکر شد: یکی از شگردهای سارقان جلب اعتماد و استفاده از شگرد بیهوشی در فرصت مقتضی و سرقت اموال افراد است بنابراین به شهروندان و مسافران گرامی که قصد مسافرت از طریق صنعت ریلی، هوایی و جاده‌ای دارند توصیه می‌کنیم در طول سفر تحت هیچ شرایطی به افراد ناشناس اعتماد نکنند و از گرفتن هر نوع خوراکی و یا امانت از آن‌ها جداً پرهیز کنند.

کد خبر 4861180

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت فرودگاه مهرآباد پلیس شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش انتخابات 98 قوه قضاییه شهر تهران محسن حاجی میرزایی آتش نشانی مترو نیروی انتظامی دستگیری سارق کرونا قاسم سلیمانی فرودگاه مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس دستورالعمل ابلاغی که صبح امروز (۳۱ فروردین) توسط سازمان هواپیمایی کشوری اعمال شده بود؛ هم‌اکنون تمام محدودیت‌های پروازی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و امام خمینی (ره) لغو شده؛ هم‌اکنون فرایند پذیرش مسافر این فرودگاه آغاز شده است.

کد خبر 6082252 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • هم اکنون ؛ وضعیت فرودگاه مهرآباد | ویدئو
  • محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز