Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوع ویروس کرونا در ایتالیا و نگرانی‌های ناشی از آن، سفر باشگاه بارسلونا به شهر ناپل برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا را با دردسرهایی همراه کرده است. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، ویروس کرونا زحمات بارسلونا برای سفر به ایتالیا جهت مصاف با ناپولی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان به این ویروس و مرگ دو نفر در مناطق لمباردی و ونتو، تمهیدات امنیتی و بهداشتی برای جلوگیری از افزایش مبتلایان شدت گرفته است و تمامی افرادی که از کشورهای دیگر به ایتالیا سفر می‌کنند در بدو ورود به این کشور باید مورد معاینه قرار بگیرند تا از سلامت آنها اطمینان حاصل شود و در صورت دارا بودن علائم بیماری، قرنطیه شوند.

طبق گزارش ESPN، طبق اطلاعیه‌ای که برای باشگاه بارسلونا ارسال شده است، تمامی اعضای تیم فوتبال این باشگاه در بدو ورود به فرودگاه شهر ناپل باید با تب‌سنج‌های مخصوص چک شوند تا اطمینان حاصل شود که هیچ یک از آنها مبتلا نیستند. یکی از علائم ابتلا به کرونا تب است و به همین دلیل افرادی که دمای بدن آنها بالاتر از حد طبیعی باشد، مشکوک شناخته شده و تحت معاینات تکمیلی قرار می‌گیرند.

مطابق برنامه قرار است که اعضای تیم فوتبال بارسلونا فردا صبح به ناپل سفر کنند و آخرین تمرینات خود پیش از مصاف با تیم تحت هدایت جنارو گتوسو را در سن‌پائولو انجام دهند.

لغو سه بازی سری A با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا

 

تا کنون نزدیک به 100 نفر در ایتالیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و دو نفر هم جان خود را از دست داده‌اند. این موضوع باعث لغو نزدیک به 50 بازی در تمامی دسته‌های کالچو از جمله بازی امشب تیم‌های فوتبال اینتر و سامپدوریا و مصاف تورینو - پارما شده است.

غیبت سرخی روبرتو
در همین حال سایت باشگاه بارسلونا با انتشار فهرست اسامی بازیکنان این تیم برای سفر به ایتالیا، از اضافه شدن نام سرخی روبرتو به جمع غایبان این بازی خبر داد. طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه بارسلونا، روبرتو در بازی شب گذشته (شنبه) بارسلونا مقابل ایبار از ناحیه عضله نزدیک کننده ران پای راست آسیب دیده و برای مداوان به دو تا سه هفته زمان نیاز دارد.

سرخی روبرتو در حالی بازی بارسلونا مقابل ناپولی را از دست می‌دهد که آبی‌و‌اناری‌ها چند بازیکن دیگر از جمله لوئیس سوارس، عثمان دمبله و جوردی آلبا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و مهاجم جدید این تیم، مارتین بریت‌ویت هم به دلیل اضافه شدن به فهرست بازیکنان کیکه ستین پس از پنجره نقل‌وانتقالات و ثبت نشدن نام او در فهرست اروپایی بارسلونا مجوز بازی در لیگ قهرمانان را ندارد.

بارسلونا سه‌شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان ناپولی خواهد بود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا سری A ناپولی فوتبال ایتالیا بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا سری A ناپولی فوتبال ایتالیا بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا سری A ناپولی فوتبال ایتالیا بارسلونا باشگاه بارسلونا لیگ قهرمانان سرخی روبرتو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس

مقصر شماره یک حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا از هواداران بلوگرانا عذرخواهی کرد.

طرفداری | مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا پس از فاجعه پاری سن ژرمن از هم تیمی‌ها و هواداران عذرخواهی کرد

رونالد آرائوخو که در پیروزی در بازی رفت بارسا در پاریس خوش درخشید، به یکباره به بزرگترین مقصر شکست 4-1 و حذف آبی‌اناری‌ها مقابل پاری سن ژرمن تبدیل شد. این نتیجه به پاریسی‌ها اجازه داد با پیروزی 6-4 در مجموع به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. برای بسیاری از هواداران بارسلونا و کارشناسان فوتبال، کارت قرمز آرائوخو نقطه عطفی در این بازی بود که تیم بارسلونا را 10 نفره کرد و به پی‌اس‌جی اجازه داد تا کاملا به بازی مسلط شود.

بیشتر بخوانید: شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس عذرخواهی رونالد آرائوخو

یک روز پس از بازی، رونالد آرائوخو سرانجام در مورد عملکرد خود مقابل پاری سن ژرمن صحبت کرد. او در اینستاگرام از هواداران و هم تیمی‌های خود عذرخواهی کرد و گفت که از این شکست بسیار ناراحت است. آرائوخو در اینستاگرام خود نوشت:

فوتبال به من شادی‌های زیادی ‏داده و حالا سیلی سختی به من زد. از همه کسانی که بدون قید و شرط در کنارم هستند، هم تیمی‌هایم که همه توان خودشان را در زمین گذاشتند و هوادارانی که تا پایان به این تیم باور داشتند تشکر می‌کنم. خیلی خیلی متاسفم که نتوانستم این شادی را به شما هدیه کنم. ما دوباره سعی خواهیم کرد. فورزا بارسا تا ابد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • دلداری دادن سرجی روبرتو و الخاندرو بالده به پائو کوبارسی پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)