Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجتبی حسین سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر گل ریحان البرز در چارچوب رقابت های لیگ آزادگان اظهار داشت: در هفته‌های اخیر روز‌های پر فشاری را پشت سر گذاشتیم و در فاصله ۴ روز یک بار ۳ بازی در خارج از خانه انجام دادیم که باعث شد به بازیکنانمان فشار زیادی وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستیم که بازی با گل ریحان یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما در این فصل است و محکوم به برد این بازی بودیم.  

سرمربی مس کرمان در ادامه گفت: خوشبختانه بازی بگونه‌ای پیش رفت که توانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم و در ادامه با یک دفاع مستحکم مانع از گلزنی حریف شویم. خداراشکر با وجود غیبت ۴، ۵ بازیکن کلیدی و خستگی دیگر بازیکنان، توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. نتیجه‌ای که در این دیدار رقم خورد لطف خدا و حاصل زحمت و غیرت بازیکنانمان بود که باید از بازی متعصبانه و پرتلاش آن‌ها تشکر کنم. این برد را به هواداران مس که در ورزشگاه حضور نداشتند، تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: داماش گیلان یک - مس رفسنجان ۳/ شاگردان ربیعی فر صدر را از دست نمی‌دهند

حسینی در پاسخ به این سوال که برای صعود مس به لیگ برتر چه ابزاری از همه مهم‌تر است اظهار داشت: ما به نظارت خوب فدراسیون و سازمان لیگ، به ویژه روی داوری‌ها نیاز داریم. در بازی امروز قضاوت خوبی را شاهد بودیم و دوست داریم همیشه همه چیز جوانمردانه باشد. تیم مس کرمان در سال‌های گذشته نشان داده که تنها به دنبال یک محیط و شرایط سالم برای بازی کردن است و تنها خواسته ما همین است. بازیکنان تلاش می‌کنند و مجموعه خوبی که داریم از تیم حمایت می‌کند، تنها خواسته ما این است بازی‌ها جوانمردانه برگزار شود.  

او در پاسخ به این سوال که آیا مس کرمان می‌تواند به صدر جدول صعود کند گفت: خیر، از ابتدای فصل هم که در رده‌های پایین جدول بودیم، تنها این قول را دادم که با تمام وجود تلاش می‌کنیم و وارد حواشی نمی‌شویم. بازیکنان بسیار خوبی داریم. با وجود این که برخی بازیکنان چند هفته است فرصت بازی پیدا نکردند، اما از بازیکنان حاضر در زمین حمایت می‌کنند و دلشان با تیم است.   این که یک تیم خیلی متحد داریم، خیلی خوب است.  

سرمربی مس در واکنش به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران گفت: من تصمیم گیرنده نیستم، اما بازی بدون تماشاگر لطفی ندارد. اگر تماشاگران در ورزشگاه بودند، با حضور و تشویق هایشان می‌توانستند به تیم ما روحیه و انرژی بدهند.   به هر حال این اتفاق نادر برای فوتبال ما افتاد.

حسینی در ادامه گفت: سال‌ها در لیگ برتر کار کردم و از ابتدای این فصل به لیگ یک امدم و با فشاری که مسابقات لیگ یک دارد، فکر می‌کنم حداقل سهمیه‌های تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر، باید ۲+۱ می‌شد. چند تیم لیگ یکی ساختار خوبی دارند و حیف است که در این لیگ باقی بمانند. اگر مسئولان فدراسیون فوتبال نگاه جدی تری به لیگ یک داشته باشند، رشد و توسعه فوتبال ما خیلی بیشتر خواهد شد و به ارتقای سطح لیگ برتر ما کمک زیادی می‌شود. امیدوارم رئیس جدید فدراسیون فوتبال نظارت‌ها روی لیگ یک را بیشتر کند و به تیم‌های حاضر در این لیگ کمک بیشتری شود.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ آزادگان مس کرمان مس کرمان لیگ برتر لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی با پیکان هرگز راحت نخواهد بود و دیدار فوق العاده سنگینی برای ما است اما امیدوارم که بازی خوبی را ارائه کنیم.

محرم نویدکیا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با اشاره به داشتن شناخت کافی از حریف افزود: هر ۲ تیم شانس صعود از این مرحله را دارند وباید برای این بازی ضمن برنامه ریزی خوب، تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا عبور از این مرحله به تلاش زیادی نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان  افزود: همه بازی ها در جام حذفی فوتبال کشور حکم یک فینال را دارد زیرا تیم‌ها در این بازی‌ها شانس دوباره‌ای ندارند و بازی ها بسیار حساس است.

 بگفته وی: مهم نیست که در جام حذفی با چه تیمی بازی می‌کنیم، اگر ببازیم باید یک جام را کنار بگذاریم لذا تمامی بازی‌ها برای همه تیم‌های حاضر در این جام مهم است.

نویدکیا بیان کرد: پیکان تیم فوق العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور کسب و  افراد خوبی جذب کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم پیکان امتیازات فوق العاده ای را گرفته است یادآور شد: پیکان در بازی گذشته نیز از مس در رفسنجان امتیاز گرفت که نشان می‌دهد تیم خوبی است.

اما رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در این نشست حاضر نشد و علت این غیبت از سوی تیم پیکان اعلام نشده است.

 

 

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است