Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،  یوزباشی مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: داروخانه‌ها و عرضه کنندگان لوازم پزشکی زیر ذره‌بین گشت‌های تعزیرات حکومتی هستند.

 یوزباشی افزود: در پی افزایش مراجعه شهروندان برای تهیه ماسک و مایع ضدعفونی کننده به داروخانه‌ها و مراکز عرضه لوازم بهداشتی و پزشکی و مواجه شدن با پاسخ منفی برخی از آن‌ها و یا افزایش بی رویه قیمت کالا‌های ذکر شده توسط برخی سودجویان فرصت طلب، دیروز گروه مشترکی از بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در بازرسی این گروه مشترک از داروخانه‌ها و عرضه کنندگان لوازم پزشکی مقادیر زیادی ماسک دپو شده در انبار داروخانه و عدم عرضه آن به مشتریان کشف و برای برخی داروخانه‌های متخلف از بابت گرانفروشی پرونده تشکیل شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: در بازرسی‌های انجام شده ۳ واحد داروخانه و یک انبار به لحاظ عدم عرضه کالا به علت موجود بودن آن در داخل مغازه به دستور شعبه سیار پلمب شدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی داروخانه تعزیرات حکومتی داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: مطب یک پزشک در شهرستان کوهدشت به علت تخلفات پزشکی پلمب و فرد متخلف ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، علیرضا لطفی اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کوهدشت پرونده پزشک متخصص ارتوپدی برای دریافت وجه اضافی از بیماران در جمع به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی متهم را برای مرتبه دوم علاوه بر لغو پروانه به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: بازرسان ویژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارش تخلف دریافت وجه اضافی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 745526

دیگر خبرها

  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد