Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:17:12 GMT

دستگیری ۲ قاپ زن و مالخر اموال سرقتی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۸۵۸

دستگیری ۲ قاپ زن و مالخر اموال سرقتی در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی در تشریح این خبر اظهار کرد: با افزایش وقوع قاپ زنی توسط دو موتورسوار در محدوده پایگاه‌های سوم و چهارم و شناسایی وجوه مشترک در تعدادی از این سرقت‌ها، اکیپی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و موفق شدند در پایش های اطلاعاتی، مشخصات ظاهری هر دو متهم را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی کارآگاهان موفق شدند تصویری از سارقان به دست بیاورند، تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که هر دو متهم با یک دستگاه موتورسیکلت و پلاک پوشیده سرقت‌های خود را انجام می‌دهند.

نجفی با اشاره به اینکه در گام بعدی از تحقیقات پلیسی شناسایی هویت متهمان در دستور کار قرار گرفت، افزود: از طریق یکی از واحدهای انتظامی هر دو متهم به نام‌های " شاهین " ۲۴ ساله و " مرتضی " ۲۵ ساله ساکن محله دولت آباد شناسایی شدند.

این مقام انتظامی گفت: با هماهنگی مقام قضائی هر دو متهم، ساعت ۱۰ صبح روز چهاردهم بهمن ماه در یک عملیات دستگیر شدند و در بازرسی از منزل آنها ۶ دستگاه گوشی سرقتی کشف و موتورسیکلتی که با آن سرقت‌ها را انجام می‌دادند توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه هر دو متهم به پلیس آگاهی منتقل شدند، ادامه داد: متهمان به ۹۰ فقره قاپ زنی موبایل و کیف مال باختگان در مناطق شمال تهران اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: هر دو متهم اظهار داشتند که اموال سرقتی را به مالخری می‌فروختند که در گام بعدی تحقیقات پلیسی مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شد.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی گفت: تا کنون ۸۴ تن از مال باختگان شناسایی و کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر ۳ متهم با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران و صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

کد خبر 4861163

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد نجفی مالخر دستگیری سارق شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش انتخابات 98 قوه قضاییه شهر تهران محسن حاجی میرزایی آتش نشانی مترو نیروی انتظامی دستگیری سارق کرونا قاسم سلیمانی اموال سرقتی دو متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اعلام چند فقره سرقت از مغازه در شهر یزد بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت.
 
ماموران کلانتری ۱۶ پس از شناسایی سارقان و هماهنگی با مقام قضایی خودروی متهمان در سیستم پلیس ثبت شد که در نهایت ساعتی بعد خودروی مذکور توسط پلیس آگاهی کاشان توقیف شد و متهمان دستگیر شدند. 
 در ابتدا ۴ سارق دستگیر شده منکر جرم خود شدند که پس از رو به رو شدن با ادله پلیس لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره سرقت مغازه در شهر یزد اعتراف کردند 
 همشهریان عزیز هرگونه موارد مشکوک را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری مرد زن نما در گنبد کاووس