Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:41:27 GMT

حضور «هپی» در جشنواره آمریکایی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۹۲۲

حضور «هپی» در جشنواره آمریکایی

فیلم کوتاه هپی ساخته احمدرضا موسوی به پنجاه و هشتمین دوره جشنواره Ann Arbor آمریکا را یافت.

این جشنواره از ۲۴ تا ۲۹ مارچ  ۲۰۲۰ در ایالت میشیگان برگزار می شود.

این فیلم در ۲۶ مارچ برابر با ۷ فروردین ۹۹ در تئاتر قدیمی میشیگان اکران خواهد شد.

در خلاصه داستان هپی آمده است: «یک انسان در جستجوی هویت خویش، خود را در حلقه‌ای بیهوده می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

تنها بازیگر این فیلم کوتاه امید شوندی است.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از دستیار کارگردان: شایان افشردی، تصویربردار: پیمان عباس‌زاده، طراح صحنه: میلاد دلسا، تدوین و اصلاح رنگ: سید احمدرضا موسوی، دستیار کارگردان: شایان افشردی، صدا گذار: مهیار سلیمی، طراح حرکت: احسان معجونی، مجری طرح: کیومرث صمدی طاری، مدیر تولید: رضا زنده جاه، گریم: شادی فروغی، منشی صحنه: ماندانا صادقی، نقاش: احسان محمدلو، پخش بین‌الملل: شهاب بزرگ‌زاده، تهیه‌کننده: سید احمدرضا موسوی.

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه اکران فیلم ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرا اسداللهی از جشنواره بیروت جایزه گرفت

صحرا اسداللهی بازیگر و کارگردان فیلم کوتاه «اسپاسم» توانست از هفتمین جشنواره بین‌المللی زنان بیروت، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کند. مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی بیروت شب گذشته ۳۱ فروردین ماه مصادف با ۱۹ آوریل در بیروت لبنان برگزار شد.

صحرا اسداللهی پیش از این، جایزه بهترین بازیگر زن فستیوال فیلم‌های اسیایی لس آنجلس را در کارنامه دارد.

فیلم کوتاه «اسپاسم» به کارگردانی صحرا اسداللهی، تهیه کنندگی زاهد برزگر و نویسندگی نفیسه زارع و عاطفه صالحی است که در هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی زنان بیروت حضور داشت.

جشنواره بین‌المللی فیلم زنان بیروت (BWFF) یکی از مهمترین فستیوال مربوط به زنان در جهان است که در بیروت توسط انجمن فیلم بیروت با موضوع «زنان برای رهبری» برگزار می‌شود و نقش زنان را به عنوان رهبر در جوامع خود برجسته می‌کند. BWFF به مسایلی مانند برابری جنسیتی، هویت جنسی، خشونت خانگی در میان سایر موارد از طریق چشم انداز و سینما که دریچه‌ای به سوی جامعه و به ویژه زنان در این مورد است، می‌پردازد.

این فیلم کوتاه، پیشتر در چهل و دومین جشنواره ونکوور کانادا، بیست و پنجمین جشنواره زنان سئول کره جنوبی، بیست و هشتمین جشنواره رباط مراکش و پانزدهمین جشنواره موزیک و فیلم‌های مستقل جهان در آمریکا حضور داشته و نامزد بهترین بازیگر زن و فیلمبرداری در پانزدهمین جشنواره موزیک و فیلم‌های مستقل جهان در آمریکا شده است.

صحرا اسداللهی، تینو صالحی، نیما مظاهری و کاوه سوری بازیگران «اسپاسم» هستند.

فهرست عوامل فیلم کوتاه «اسپاسم» عبارت است از: کارگردان: صحرا اسدالهی

 تهیه کننده: زاهد برزگر، نویسندگان: نفیسه زارع و عاطفه صالحی، مشاور کارگردان: نفیسه زارع، دستیاران کارگردان: محمد اسماعیل‌زاده، فیلمبردار: سیدمحسن حسینی، دستیاران فیلمبردار: امین شاهسواری، سعید گودرزی و مبین حسینی، صدابردار: ایرج نوروزی، دستیاران صدا: سالار سلیمی و محمد کندری، طراح صحنه: ریحانه اسماعیلیان، دستیار صحنه: اصغر امامی، طراح لباس: نسیم زارعی، طراحی و ترکیب صدا: ندا محسنی، اصلاح رنگ: آرش کاظمی زاده، مدیر تولید: سیدمحمد رضوی، طراح پوستر: علی غیبی و مجید ریاحی، زیرنویس: بهار باقری و بونا الخاص، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، پخش بین‌الملل: الهه گودرزی (مینروا فیلم).

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • عکس| چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی
  • (عکس) چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی | این فیلم راهی ژاپن شد
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • فیلم کوتاه «تیک تاک» در اهواز به مرحله تدوین رسید
  • صحرا اسداللهی از جشنواره بیروت جایزه گرفت