Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@16:04:14 GMT

عرضه قلیان در فردیس ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۹۳۰

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، گفت: چنانچه عرضه کنندگان قلیان در مراکز مختلف شهر نسبت به جمع آوری و توقف عرضه قلیان همکاری نکنند نیروی انتظامی بر اساس دستور دادستانی وارد عمل خواهد شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگویی در فردیس با اشاره بر اینکه برخی چایخانه‌ها و مراکز عمومی در شهر از طریق عرضه قلیان امرار معاش و کسب درآمد دارند، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت حفظ سلامت جامعه و شهروندان باید از عرضه قلیان در قلیان‌سراها، چایخانه‌ها، پارک‌ها و دیگر مراکز جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جهانشاهلو با تاکید بر لزوم همکاری صنوف مربوطه در راستای حفظ جان و سلامت مردم ، افزود: چنانچه عرضه کنندگان قلیان در مراکز مختلف شهر نسبت به جمع‌آوری و توقف عرضه قلیان همکاری نکنند نیروی انتظامی بر اساس دستور دادستانی وارد عمل خواهد شد.

دادستان شهرستان فردیس گفت: برای  خروج کرونا ویروس از کشور باید همه نهادها و مردم  دست به دست هم دهند تا از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام/ج

 

منبع: دانا

کلیدواژه: عرضه قلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • قلیان لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • قلیانی لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان