Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از هماهنگی برای صدور گواهی سلامت برای مسافران شهر‌های مختلف کشور ترکیه در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد. تاریخ انتشار: 17:58 - 04 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۵۷۱

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علی کاشانی حیدری با اشاره به هماهنگی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اظهار داشت در همین راستا سفر به کشور ترکیه با دریافت کارت سلامت پزشکی امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه صدور کارت سلامت برای سفر به ترکیه به صورت موقت اجرا می‌شود گفت: مسافران ترکیه می‌توانند پس از ورود به سالن پذیرش ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با مراجعه به کانتر‌های ٨١ و ٨٢ و پس از کنترل دمای بدن، علائم بیماری کرونا و پاسخ به سوالات پزشکی، اقدام به دریافت کارت سلامت نمایند.

کاشانی حیدری افزود مسافران به مقاصد شهر‌های کشور ترکیه باید قبل از دریافت کارت پرواز با مراجعه به کانتر‌های یاد شده، کارت سلامت پزشکی خود را دریافت کرده و سپس اقدام به تحویل بار و دریافت کارت پرواز نمایند.

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد: پایگاه مراقبت بهداشت مرزی مستقر در سالن خروجی ترمینال مسافری شماره یک نیز آماده خدمت رسانی به مسافران محترم خواهد بود.


بیشتر بخوانید: پرواز‌های فرودگاه رشت برقرار است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترکیه اخبار اقتصادی حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی شهر فرودگاهی امام خمینی دریافت کارت کشور ترکیه کارت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها

تین نیوز

از سالهای گذشته، با ابلاغیه جدید بانک مرکزی و شاپرک برای مقابله با فیشینگ و دیگر کلاه برداری های اینترنتی، بانک ها موظف شدند رمزی تحت عنوان رمز دوم پویا را در اختیار مشتریان قرار دهند. این رمز که غالباً در یک نرم افزار از سوی بانک تولید می شود و حداکثر هر ۱۲۰ ثانیه یک بار (بسته به بانک) منقضی شده و رمز جدیدی تولید می شود.

به گزارش تین نیوز ، برای افرادی که گوشی هوشمند ندارند، امکان گرفتن رمز پویا از طریق پیامک وجود دارد. در واقع بانک ها و موسسات اعتباری، در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش های اینترنتی از قبیل خرید و کارت به کارت، امکان گرفتن رمز دوم پویا یا رمز یکبار مصرف را فراهم کرده اند و با استفاده از این رمز، کلاهبرداران قادر به دریافت اطلاعات حساب بانکی افراد و خالی کردن آن نخواهند شد.

کدهای دستوری برای دریافت رمز پویا از بانک ها:

- بانک ملی ایران: #737*60*

- بانک ملت: ارسال 4 رقم آخر شماره کارت به 30003303

- بانک مسکن: ارسال 4 رقم آخر شماره کارت به 10002516

- بانک تجارت: #788*88*

- بانک سپه: ارسال شماره 16 رقمی کارت بانکی*کد ملی*1  به6715014

- بانک صادرات: #719*

- بانک پاسارگاد:#720*

- بانک ایران زمین: ارسال عدد 10 به شماره 300006905

- بانک رفاه کارگران: کد دستوری #713*

- بانک سینا: ارسال پیامک به 727

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند