Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:53:54 GMT

تارتار: کار سختی برای حفظ روحیه بازیکنانم دارم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۲۰۳۶

تارتار: کار سختی برای حفظ روحیه بازیکنانم دارم

سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش می‌توانست سهمیه آسیا بگیرد اما با شکست برابر شهرخودرو کار سختی را دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر شهرخودرو اظهار کرد: طبیعی بود که با گل زودهنگاهی که به ثمر رساندیم، تحت فشار قرار بگیریم. در نیمه نخست، خوش‌شانس بودیم که گل نخوردیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو موقعیت‌های زیادی داشت.

وی افزود: در نیمه دوم سعی کردیم راه‌های نفوذ حریف را ببندیم و موفق هم بودیم اما غافلگیر شدیم و با ۲ شوت شکست خوردیم. در نهایت به شهرخودرو تبریک می‌گویم. باید این شکست را فراموش کنیم، ناراحت کننده بود اما باید زود ریکاوری کنیم تا به ادامه مسابقات بپردازیم. با توجه به اینکه از نظر سقوط و صعود به آسیا، تکلیفمان مشخص شده کار سختی برای حفظ انگیزه بازیکنانم دارم. باشگاه متمولی هم نیستیم که پاداش خاصی بگذاریم. از بازیکنان باانگیزه‌تر استفاده خواهیم‌کرد.

تارتار در خصوص داور گفت: نمی‌دانم چرا وقتی شهرخودرو عقب بود، صحنه‌های ۵۰-۵۰ برای حریف بود و وقتی مساوی شد، به نفع ما. باید داور احساسات را کنار بگذارد و درست‌ترین تصمیمات را بگیرد.

سرمربی نفت درباره نبود هواداران در استادیوم گفت: جان مردم در خطر است، از مسئولان می‌خواهیم که پیگیر باشند تا هرچه زودتر از این مساله خطرناک عبور کنیم و شاهد حضور هواداران در ورزشگاه‌ها باشیم. من فکر می‌کنم اگر اینقدر این ویروس خطرناک است، همین جا لیگ را به پایان ببریم. همین جایی که ما نشسته‌ایم هم خطرناک است. چه ایرادی دارد لیگ به پایان برسد؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه خراسان رضوی مهدي تارتار استانی ورزشی تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سختی‌های مهران غفوریان برای بازی در فیلم داش آکل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانسی خنده‌دار با حضور جواد رضویان و مهران غفوریان (فیلم) دوبلوری بامزه اکبر عبدی و مهران غفوریان (فیلم) خاطره جالب کامران تفتی با مهران غفوریان در جام جهانی برزیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • شادی و نشاط شاه‌کلید داشتن خانواده‌ای پویا
  • سختی‌های مهران غفوریان برای بازی در فیلم داش آکل (فیلم)
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود / مچ پای بازیکنانم خون آلود شد
  • فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!
  • تارتار برای بهترین رتبه تاریخ نقشه کشید (عکس)
  • سرمربی کره جنوبی: فردا قطعا پیروز می‌شویم