Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس نیز با حضور جلوی دوربین فوتبال برتر  درباره تصمیم تیمش برای خروج از استادیوم و لغو این بازی گفت: ما طبق برنامه ساعت 14:45 در رختکن بودیم. مسوولان برگزاری بازی نیز شاهد بودند. بعد گفتند که این اتفاق افتاده و به ما گفتند نیم ساعت فرصت بدهند. اما 35 دقیقه شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصت این بود که چند بازیکن حداقل به شکل نمادین وارد زمین شوند ولی حتی تدارکات تیم نیز وارد زمین نشدند.

وی ادامه داد: ما شب گذشته متوجه شدیم که این بازی بدون تماشاگر خواهد بود. سپاهانی ها هم می دانستند که بازی بدون تماشاچی است. تابع یک سری اولویت در جامعه هستیم که بیماری کرونا که آمده باید یک سری مراقبت انجام می شد و اگر در تهران هم بود این شکلی بود. دوست داشتم بازی با تماشاچی باشد ولی این تصمیم از بالا گرفته شد. ما اما آماده بازی بودیم.

گل محمدی در ادامه گفت: ما نهایت همکاری را کردیم اما تعجبم اینجاست که سپاهانی وقتی وارد زمین شدند چرا وارد چمن نشدند. هیچ وسیله ای در زمین شان قرار نداشت. واقعا نمی دانم چرا این تصمیم را گرفتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد

 میثاق دست‌پاک  بیان کرد: اجرای پویش جمع‌آوری زباله و برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت هفته سلامت با شعار سلامت خانواده، مردمی‌سازی سلامت در شهر بزمان برگزار شد.
 
وی افزود: در واقع در چهارمین روز از هفته سلامت مصادف با روز جهانی زمین پاک با شعار «سرمایه‌گذاری در زمین و توسعه بازیافت و بهره‌وری سبز» اجرای پویش جمع‌آوری زباله در مدارس و برگزاری نمایشگاه نقاشی با حضور نمایندگان اداره محیط‌زیست، مرکز بهداشتی درمانی بزمان و کانون فرهنگی آموزش انجام شد.
 
سرپرست مرکز بهداشت ایرانشهر با اشاره به اهمیت و حفظ محیط‌زیست برای نسل‌های آینده، تصریح کرد: شرکت در چنین پویش‌هایی، باعث سالم نگه‌داشتن محیط‌زیست و ترویج فرهنگ حفظ آن و سلامت افراد می‌شود.
 
 وی به‌ضرورت ساماندهی و برنامه‌ریزی برای تولید زباله کمتر، کاهش مصرف ظرف پلاستیکی و نیز مدیریت پسماندها برای جلوگیری از رهاسازی زباله‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی