Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@22:54:15 GMT

تمهیدات لازم در شهرستان دهلران برای پیشگیری از کورنا

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۲۰۸۵

تمهیدات لازم در شهرستان دهلران برای پیشگیری از کورنا

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا منصوری عصر یکشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان دهلران اظهار کرد: رعایت بهداشت فردی یکی از مهمترین راه‌های مقابله با بیماری کورنا است.

وی تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان دهلران تمهیدات لازم در بیمارستان شهدای دهلران برای درمان احتمالی افراد مبتلا ویروس کورنا در نظر گرفته هر چند خوشبختانه تاکنون هیچ موردی در استان و حتی شهرستان دهلران مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای آموزش‌های لازم به شهروندان بیش از ۱۵ هزار بسته آموزش در سطح ادارت، مدارس، بانک‌ها و… توزیع شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: مردم به شایعات فضای مجازی در خصوص بستری افرا مبتلا به بیماری کورنا در شهرستان دهلران توجه نکنند.

معاون سیاسی فرماندار دهلران گفت: همه دستگاه‌های سطح شهرستان با تمام امکانات برای مقابله با این بیماری آمادگی کامل داشته باشند.

عیسی درویشی افزود: نظارت بر داروخانه‌ها برای کم فروشی و گران فروشی از موضوعات بسیار مهمی است که باید مسئولان بهداشتی و تعزیرات حکومتی نظارت کافی داشته باشند.

کد خبر 4861167

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران بیماری های واگیر انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین بیرجند شیراز شهرستان دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت ۷۰ درصد مرگ‌ها بیماری‌های قلبی و عروقی است

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام دلفان در سخنانی، اظهار داشت: سه پروژه مهم بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد، «رازی» کوهدشت و «گهر» دورود، از روند و رشد خوبی برخوردارند که طبق برنامه‌های زمان‌بندی‌شده، پیش می‌روند.

وی افزود: هم اکنون بیمارستان‌های «نیایش» خرم‌آباد با ۶۵ درصد، «رازی» کوهدشت با ۵۰ درصد و «گهر» دورود با ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی نسبت به سال قبل، از روند پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به رابطه سلامت، زمین پاک و سلامت خانواده و با اشاره به مشارکت گسترده مردمی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان و ظرفیت‌های ذی‌نفع در حوزه بهداشت در طول دهه‌های گذشته، بیان داشت: با مردمی‌سازی سلامت به سمت پوشش همگانی سلامت حرکت می‌کنیم و باتوجه‌به سرمایه مردمی به‌عنوان دریای بی‌پایان توانمندی و ایثار و لزوم توجه به بهداشت و پیشگیری اشاره و ابراز امیدواری کرد که در هفته سلامت نتایج یک سال تلاش بی‌وقفه در پیاده‌سازی برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع با مشارکت مردم به جامعه اطلاع‌رسانی می‌شود.

دلفان همچنین به رژیم غذایی سالم برای زندگی بهتر اشاره کرد و گفت: فواید رژیم غذایی سالم برای پیشگیری از بیماری‌هایی مانند دیابت، پوکی‌استخوان، سرطان، داشتن پوستی سالم، شاداب و جوان، داشتن سیستم ایمنی قوی و پیشگیری از بیماری‌های مسری مانند آنفلوانزا، سرماخوردگی، کرونا و داشتن قلب و عروقی سالم که حدود ۷۰ درصد مرگ‌های اخیر مربوط به مشکلات قلب و عروقی مؤثر است.

کد خبر 6081597

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • علت ۷۰ درصد مرگ‌ها بیماری‌های قلبی و عروقی است
  • تولید بی سابقه کُلزا در شهرستان دهلران
  • هیچ گونه خللی در سیر روان قطارهای باری و مسافری نداشتیم/ تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم در شهرستان دهلران
  • شناسایی ۹۱ هزار فرد مبتلا به فشار خون در قزوین
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی