Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین برای همکاری با وزرات بهداشت و انتقال تجربه‌های مقابله با ویروس کرونا اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین، با توجه به اهمیت انتشار ویروس کرونا در کشور و به منظور حمایت از اعضای اتاق بازرگانی شرق چین نشست فوق العاده پیشگیری ویروس کوید ۱۹ (کرونا) با حضور هیئت مدیره، کمیته راهبردی، اعضا و مقاماتی از وزرات خارجه و هواپیمایی ماهان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست «حسین نژاد صفری» رئیس اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین (شرق) گزارشی از عملکرد ستاد همیاری شانگ‌های که با حمایت سرکنسولگری شانگ‌های تشکیل شده، ارائه کرد.

وی افزود: فعالیت‌های این ستاد در یک ماهه گذشته به پیشگیری از ابتلاء ایرانیان مقیم چین به ویروس اکوید ۱۹ (کرونا) و ایجاد شبکه توزیع مویرگی اقلام بهداشتی به تمام مناطق آلوده در چین منجر شد.

رئیس اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین همچنین گزارشی از ویروس کوید ۱۹ (کرونا) و چگونگی انتشار آن در ووهان و سایر مناطق چین ارائه کرد و گفت: با توجه به تجربیات ارزشمند ستاد بحران و همیاری شانگ‌های، این ستاد آماده همکاری با وزارت بهداشت برای انتقال تجربیات در این زمینه است.

در پایان این جلسه نیز کمیته راهبردی این اتاق بازرگانی، گزارشی با عنوان فرصت‌های طلایی صادرات محصولاتی ایرانی به چین ارائه کرد که قرار است گزارش کامل به وزرات صنعت و معدن تجارت و اتاق بازرگانی تهران ارائه شود.

کد خبر 411921

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس وزارت بهداشت اتاق بازرگاني ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما عنوان کرد: پس از برنامه ریزی‌ها و رایزنی‌ها اعضای هیئت مدیره اتاق ایران و آلمان در اتاق خرمشهر حاضر شدند که امضای تفاهم نامه و افتتاح دفتر نمایندگی و میز تخصصی اتاق ایران و آلمان از مهم‌ترین دستاورد‌های این سفر بود. 
سید مصطفی موسوی با اشاره به اعتبار و قدمت اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان گفت: این اتاق به عنوان نخستین اتاق مشترک تاسیس شده در کشور به شمار می‌رود و تنها اتاق مشترک دارای اعضای رسمی از دو طرف و همچنین دارای نمایندگی از اتاق بازرگانی کشور هدف است.
وی افزود: سبقه و قدمت ارتباطات تجاری ایران و آلمان به چند دهه قبل بر می‌گردد و ارتباطات نزدیک بازرگانان این دو کشور سبب توسعه‌ی تعاملات اقتصادی در تاریخ روابط ایران و آلمان شده بود. توان و ظرفیت توسعه‌ی تبادلات بازرگانی میان فعالان اقتصادی ایران و کشور‌های اروپایی بسیار فراوان است که علیرغم تحریم‌ها در سال‌های اخیر، نیاز است برنامه ریزی و دیپلماسی اقتصادی مناسبی برای رونق و بازگشت تعاملات تجاری ایران و اروپا برداشته شود.
موسوی تصریح کرد: از این رو و با تعامل دو طرفه، بر آن شدیم با امضای تفاهم نامه‌ای مشترک میان اتاق خرمشهر و اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان، در ۶ ماده، زمینه و بستر آغاز رشد روابط و ارتباطات فعالان اقتصادی استان خوزستان با همتایان آلمانی فراهم شد.
وی به ایجاد دفتر نمایندگی و میز اتاق ایران و آلمان در اتاق خرمشهر به عنوان هدف اصلی این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: اعزام هیات‌های تجاری مشترک، حضور در نمایشگاه‌های مرتبط، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک، برگزاری همایش‌ها و سمینارها، ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف و استفاده و بهره برداری از ظرفیت‌های دو طرف در توسعه برنامه‌های متفاوت از مفاد مورد توافق در این تفاهم نامه بود.
پس از بازدید هیئت اتاق ایران و آلمان از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه، دفتر نمایندگی این اتاق مشترک در استان خوزستان در محل ساختمان اتاق خرمشهر افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
  • رضایی: نقش دولت باید از متصدی به سیاست‌گذار تغییر کند
  • اتاق بازرگانی در جهت تحقق شعار سال فعالیت کند
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد