Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رحمتی روز یکشنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار افزود: در این مدت بیش از یک میلیون و ۴۸۹ هزار مسافر و گردشگر از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان تردد کرده‌اند.

وی بیان کرد: از این تعداد بیش از  ۲۶۹ هزار نفر با استفاده از وسایط نقلیه مانند اتوبوس، مینی‌بوس و سواری و یک میلیون و ۲۲۰ هزار نفر با پای پیاده تردد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در ۱۱ ماه امسال ۶۸۲ هزار و ۷۰۱ مسافر خارجی از این پایانه تردد کردند که در مجموع ورود و خروج اتباع خارجی ۱۷ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به تردد ۸۷ هزار و ۷۹۱ دستگاه انواع وسایط نقلیه در ۱۱ ماه امسال از پایانه مرزی بیله‌سوار اضافه کرد: امسال تردد اتوبوس از این پایانه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۲ درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته پایانه مرزی بیله‌سوار این پایانه را جزو پنج پایانه برتر کشور دانست و گفت: اقدامات گذر مرزی مسافران در هشت گیت ورودی و خروجی این پایانه در کمتر از ۲ دقیقه انجام می شود.

بیله‌سوار مغان در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است و تنها  گمرک و پایانه مرزی استان در این شهرستان قرار دارد.

برچسب‌ها حمل و نقل مسافری اداره کل راهداری استان اردبیل اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمل و نقل مسافری اداره کل راهداری استان اردبیل اردبیل حمل و نقل مسافری اداره کل راهداری استان اردبیل اردبیل پایانه مرزی بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش که امروز به همراه رئیس جمهوری و تعدادی از اعضای هیئت دولت به اسلام‌آباد سفر کرد، در حاشیه مراسم امضای ۸ سند همکاری میان دو کشور در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: همکاری‌های حمل‌ونقلی از جمله در حوزه بنادر و دریایی، هوایی، ریلی، جاده‌ای از مسائل مطرح شده به‌منظور توسعه روابط دو کشور بود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: توسعه پایانه‌های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد.

به گفته بذرپاش، برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام‌آباد و افزایش پرواز‌ها میان تهران- لاهور یا مشهد- لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سیما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • بهار چشم‌نواز شهر بیله‌سوار (فیلم)